Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9002
+++ Gelukkig nieuwjaar iedereen

--- Sorry voor mijn afwezigheid

+/- Operatie aan de knie achter de rug, bezig aan herstel
--- geen zin in weer die betwisting of ik kan gaan werken of niet, dus hopelijk krijg ik verlenging volgende week want ik heb nog te veel pijn en moeilijkheden
--- na 8 maanden met mijn knie weet ik zo niet meer waar mijn kop staat...

+++ Rustige kerst en nieuwjaar gehad, just the way I like it
+++ Eindelijk, na iets van 13 jaren FFXII uitgespeeld op mijn oude PS2 console (enkel de storyline tenminste, voor de sidequests geen tijd), wat heb ik hier lang lang op gewacht
...toevallig ook ongeveer 13 jaar geleden dat ik meer tijd moest investeren in mijn studies ... rara hoe toevallig dat ik dan plots minder tijd had om te gamen...
...nu kan ik beginnen aan FFXII the zodiac age op PS4
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9004
++ Best veel kunnen werken als PAB assistent deze kerstvakantie :)
-- Daardoor nog nauwelijks aan werkzoeken toe gekomen
+++ De komende week daar mooi tijd voor hebben, ook even wat tijd om zelf weer op mijn positieven te komen, to do lijsten af te werken, enz...
-- Alle keren weer de hele schoonfamilie bezoeken op zowel kerstdag als nieuwjaar, waarom die twee keer toch eh... Wel kerst omdar er dan uitgebreid diner is en nieuwjaar omdat met0t0 pete/metekind is...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9005
+++ fijne avond gehad voor mijn verjaardag
+++ mijzelf the outer worlds cadeau gedaan
+++ offerte van nieuwe wagen binnengebracht
+++ weekend
+++ ik geniet van mijn werk
+++ volgende week paar daagjes in Leiden Nederland gaan gaan assisteren
--- mijn vriendin blijft het steeds wel jammer vinden als ik naar het buitenland moet
--- het gaat wel net ietsje te druk worden
+++ al paar avonden kunnen gamen
+++ lasagne gemaakt vandaag
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9014
Sora_Lizard wrote:+ 12.000 is een mooi rond getal. Niks meer aan veranderen dan blijft het zo mooi! :D
Dat wordt dan Cold Turkey...
fsterchele23 wrote:
Sora_Lizard wrote:+ 12.000 is een mooi rond getal. Niks meer aan veranderen dan blijft het zo mooi! :D
Da zal gene waar zen. Khen daar 3 wrc games gekocht omdak wist da kolm me ging helpen met den online
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
... maar gelukkig heb ik nog een tweede account :p

Of nog beter:
+++ Ik ben nog niet van plan te stoppen met gamen!
+++ Met dank aan paveman zijn opmerking bij Uncharted 4: Ik ben ook level 48 nu! Blijkbaar gehaald tegelijk met die platinum van Dead Rising 2 en die 12.000ste trophy :lol:
Image
cron