Re: PlayStation Plus

1771
Ik heb PS+ voornamelijk voor de veiligheidskopie van de savefiles in de cloud. Wijzer geworden na de inbraak waarbij de PlayStations gestolen werden en ik dus al de savefiles kwijt was. Ook de losse HDD waarop ik zelf de veiligheidskopieën maakte was meegenomen. :bomb:

Daarnaast is het prettig dat je extra korting krijgt op games in de sale. Online gamen doe ik niet. Dat je de 'gratis' games kunt gebruiken zolang je lid bent vind ik logisch en net zo logisch vind ik het dat je voor de extra services betaalt. Ook bij Sony werken mensen die net als wij gewoon elke maand hun salaris wensen te ontvangen. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1772
Wat Sora al zei, dat is inderdaad de grootste reden dat ik nog bij PS Plus zit, namelijk de online opslag. Ben eenmaal behoorlijk wat savefiles kwijtgeraakt en dat gaat mij niet weer gebeuren. De "gratis" games zijn natuurlijk ook leuk, maar ik speel die eigenlijk nooit.
Image

1773
Idd mensen jullie hebben gelijk. Bedankt nu voel ik me al beter en minder ge rip oft als je het zo bekijkt ;p Daarom heb ik nu ook opnieuw met een jaarabo code verlengd met die kwart korting.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1774
Cloud storage van mijn savefiles is de laatste jaren al de reden geweest waarom ik dacht "Ach ja, dan neem ik nog maar een jaar erbij, er zullen wel enkele leuke games bij zitten". Ik vind het zijn geld zeker waard, alleen game ik de laatste tijd zo bijzonder weinig, dat ik vaker twijfel.

1777
Bioshock collection heb ik al, maar is wel een mooie voor degenen die hem nog niet hebben.
The Sims 4 heb ik nog niet. wordt dit de eerste sims game die ik speel? :p
Firewall Zero Hour is me teveel online vrees ik... wel leuk dat ze weer een keer een VR game doen.

Crash collection had ik ook al, dus heel veel verschil maakte het niet voor mij :p
Image

1779
NTGSruler wrote:VR heb ik niet.

Bioshock Collection: trophy-gewijs, is die game te doen? Heb nog nooit BioShock game gespeeld..
The Sims heb ik op PS2 nog gespeeld dacht ik, maar was dat snel beu eerlijk gezegd.
De bioshock games heb ik op PS3 allemaal al een deel gespeeld en weet eigenlijk niet waarom ik ze niet heb uitgespeeld want ze waren best leuk. Waarschijnlijk een andere game tussen gekomen en dan vergeten mee verder te gaan ofzo...

Voordeel is dat Bioshock 2 uit de collection geen online trophies meer heeft, dat scheelt al een enorme grind!

De guides op PSNP zijn wel erg optimistisch wat de tijd voor platinum betreft, ik denk bv niet dat je de 1 in 15u platinum hebt of je moet al wel heel erg goed de game kennen... :p
Image

1781
Die online grind niet moeten doen is toch mooi meegenomen! Ga die BioShock completion toch in mijn bibliotheek zetten. Als het die games worden uiteraard.

Pittig misschien wel, maar soms eens een uitdagende game platinum halen vind ik toch leuk!
Image