Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1338
Star Wars: Rise Of Skywalker 7.5/10
In elk geval vele malen beter als de voorganger (al blijft het in mijn ogen geen goede trilogie). De dingen die nu gebeurden waren redelijk logisch. In de vorige film was er een heel stuk met Finn dat uiteindelijk amper iets bijdroeg tot het verhaal. Zo'n dingen zaten er nu gelukkig niet meer in. Er zaten een paar leuke verrassingen in, en ook weer enkele dingen die je van mijlen ver ziet aankomen. Toch heb ik er toch nog van genoten!

The Grudge 4.5/10
Verdorie wat was dit een slechte film :p Het was echt slechte horror. Ik heb The Grudge films nooit echt helemaal eng gevonden, maar dit sloeg alles. De verhaallijnen waren heel raar en het was voornamelijk jumpscare gericht. En deze jumpscares zag je dan ook altijd goed aankomen. Kijk beter de oude versies terug ipv je tijd en geld te verspillen aan deze!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1350
1917 10/10
Tijdje geleden nog gezien, en amper woorden voor. Een van de "mooiste" oorlogsverhalen die ik al gezien heb. Vooral omdat er geen focus wordt gelegd op grootschalige gevechten, maar vooral op individueel vlak. Je volgt de hele film twee soldaten die een bataljon in een ander dorp moeten gaan waarschuwen dat ze de vijand niet mogen aanvallen.
Ik heb nog nooit een film gezien die zo prachtig gefilmd is als de deze. Het lijkt allemaal wel in 1 shot opgenomen te zijn. En dit maakt de film ook zo spectaculair.
Het einde is een van de mooiste scenes die ik al gezien heb. Cinematografisch en muzikaal is deze gewoon top! Zit zeker in mijn top 5 beste films ooit.
Image