Re: Quick News Topic
1266Ik zag hetpaveman wrote:Er is deze week weer een nieuwe POWGI uitgekomen kolm!
Staat al in mijn wishlist tegen dat ie een keer in sale komt
1267Forum van PlayStation.com gaat dicht
Op 27 februari aanstaande gaat het bekende Forum van de PlayStation community op zwart! Dat schrijft medewerker Chris Boers van van het Forum op hun eigen pagina’s.
De communicatie loopt in het vervolg via PlayStation.Blog, Twitter, en Instagram. https://www.pressxtorevive.com/forum-va ... aat-dicht/
PXtR blijft gewoon doorgaan!
Op 27 februari aanstaande gaat het bekende Forum van de PlayStation community op zwart! Dat schrijft medewerker Chris Boers van van het Forum op hun eigen pagina’s.
De communicatie loopt in het vervolg via PlayStation.Blog, Twitter, en Instagram. https://www.pressxtorevive.com/forum-va ... aat-dicht/
PXtR blijft gewoon doorgaan!
1269Dat zou best leuk zijn. De oude Pure tijden weer terug! (Hebben de mods ook eens wat te doen )
1270Sora_Lizard wrote:Dat zou best leuk zijn. De oude Pure tijden weer terug! (Hebben de mods ook eens wat te doen )
Maar het zou toch wel eens mooi meegenomen zijn natuurlijk
1271ja, ik vermoed net genoeg om het bezemkot op de redactie te kunnen vullenFGras wrote:Dan zal t hier straks wel druk worden
Sent from my iPhone using Tapatalk
1272Insomniac heeft blijkbaar de studio waar ze ontwikkelen gerenoveerd en hebben nu een video van de nieuwe geplaatst.
Die geblurde schermen intrigeren wel en eentje dat niet geblurred is, lijkt wel erg op Ratchet: In beeld van 1min42 tot 1min49.
En dan vond ik in de comments nog dit:
Die geblurde schermen intrigeren wel en eentje dat niet geblurred is, lijkt wel erg op Ratchet: In beeld van 1min42 tot 1min49.
En dan vond ik in de comments nog dit:
Zou het echt waar zijn?muttabonda
4 dagen geleden
@PRUHY No need for hoping I've got good news for you. A new Ratchet and clank has been under development for a long time now. Ex-ign staffer Colin Moriarty recently confirmed in his podcast. Most likely a ps5 launch title. Insomniac has two teams one in burbank and one in NC. I'm guessing the Team in NC is developing Ratchet and the team in Burbank is developing spider man.
1273Zou een goede zet zijn bij de release van hun nieuwe console, direct een gevoel van thuis te komen bij zo'n iconische reeks dan
1275Dat zat er aan te komen en lijkt me een terecht besluit. Natuurlijk zou het pas over een kleine 3 maand plaatsvinden, maar de logistieke voorbereiding door laten gaan, terwijl er nog onzekerheid is over hoe het gaat komen zou natuurlijk niet een wijs besluit zijn. Erg jammer, maar waarschijnlijk maar beter zo.