Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9066
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Veel beterschap aan iedereen die met de gezondheid sukkelt!

+ Weekend, tijd om te slapen! :snore:
+ Vanavond nog wat God of War spelen, langzaam maar zeker geraken we er...
--- Tijdens de week bijna nooit thuis zijn, zorgt voor drukke weekends
gast hebt ge die game nu nog niet uitgelepeld ?? :O :O
Veel werken en pokke vroeg opstaan, moet je ook eens proberen, dan zal je zien hoeveel tijd je nog over hebt... Wij kunnen niet eens elk weekend gamen...

+++ Maar 1 maand werkloos geweest, ondertussen al 3 weken ondersteuner in het Gentse onderwijs, toffe job, maar heel zwaar inwerken en moeilijk om 3 scholen en 16 leerlingen in een deftige planning te krijgen...
-- Een voltijdse gewone job is te veel voor mij, ik werk ook minstens 6 uur in de week als PAB assistent en wordt bijna elke week wel ergens als babysit gevraagd
+ En toch doe ik alles graag en wil ik niets opgeven, maar er ook echt niets bijnemen...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9069
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Veel beterschap aan iedereen die met de gezondheid sukkelt!

+ Weekend, tijd om te slapen! :snore:
+ Vanavond nog wat God of War spelen, langzaam maar zeker geraken we er...
--- Tijdens de week bijna nooit thuis zijn, zorgt voor drukke weekends
gast hebt ge die game nu nog niet uitgelepeld ?? :O :O
Veel werken en pokke vroeg opstaan, moet je ook eens proberen, dan zal je zien hoeveel tijd je nog over hebt... Wij kunnen niet eens elk weekend gamen...

+++ Maar 1 maand werkloos geweest, ondertussen al 3 weken ondersteuner in het Gentse onderwijs, toffe job, maar heel zwaar inwerken en moeilijk om 3 scholen en 16 leerlingen in een deftige planning te krijgen...
-- Een voltijdse gewone job is te veel voor mij, ik werk ook minstens 6 uur in de week als PAB assistent en wordt bijna elke week wel ergens als babysit gevraagd
+ En toch doe ik alles graag en wil ik niets opgeven, maar er ook echt niets bijnemen...
misschien moet Metoto werk gaan zoeken als vampier ?? Kan hij overdag in zijn kist ligg euh gamen !

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9070
--- Nog steeds verkouden en alle collega's op kantoor ondertussen ook... :|
+++ Weekend thuis, dat is al eens lang geleden
+++ Vanavond en morgen nog eens wat gamen
+/- Laatste sessies bij de kinesist in het vooruitzicht. Daarna zullen we weten of de pijn die ik voel puur door verminderde mobiliteit is (wat met de tijd wel zal beteren) of dat er echt nog iets verkeerd zit in mijn voet. Hopelijk de eerste optie...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9074
---- Vrouw geveld met de buikgriep en overgeven. Kijken om deze namiddag mss vrij van het werk te nemen als het nodig zou zijn om haar te steunen. Er moeten boodschappen gedaan worden vandaag en kleine heeft om 14u afspraak bij oogarts en daarna tandarts.
++++ Puppeteer. Deze game.. Trophies zijn naar mijn mening echt rete vervelend. Maar de game is zo goed! Moet mij echt focussen op die platinum :lol:
Image
cron