Vikings season 6 heeft nu wel een flinke cliffhanger in de midseason finale...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Welke serie volg je momenteel?
1232Big Bang Theory even terug uitgekeken, een van mijn favoriete series ooit en persoonlijk vind ik het nog beter dan Friends
Breaking Bad ook uitgekeken, en ook deze behoort zeker tot mijn favorieten
Ondertussen beginnen kijken naar Better Call Saul, Young Sheldon en The Good Place. Die laatste had ik niet verwacht dat het m'n ding zou zijn maar zeer leuke serie!
Breaking Bad ook uitgekeken, en ook deze behoort zeker tot mijn favorieten
Ondertussen beginnen kijken naar Better Call Saul, Young Sheldon en The Good Place. Die laatste had ik niet verwacht dat het m'n ding zou zijn maar zeer leuke serie!
1233The Walking Dead uitgekeken tot en met seizoen 9. Ik wist eigenlijk niet dat deze zo goed was. Qua verhaalvertelling zaten er veel verrassingen in. Enkel seizoen 7 en 8 werden iets te langdradig, zeker door de grote hoeveelheid verhaallijnen en personages er toen waren.
1234Is die serie de moeite waard? Ben aan het twijfelen om te beginnen kijken.FGras wrote:Vikings season 6 heeft nu wel een flinke cliffhanger in de midseason finale...
1235Zeker de eerste 3 (of was het 4?) seizoenen zijn erg goed vind ik! Dan heb je ook al een mooi afgerond verhaal en kun je kiezen of je het interessant genoeg vindt om verder te kijken!dividedx11 wrote:Is die serie de moeite waard? Ben aan het twijfelen om te beginnen kijken.FGras wrote:Vikings season 6 heeft nu wel een flinke cliffhanger in de midseason finale...
1236Goed om weten. Heb deze ook nog op mijn verlanglijst staanFGras wrote:Zeker de eerste 3 (of was het 4?) seizoenen zijn erg goed vind ik! Dan heb je ook al een mooi afgerond verhaal en kun je kiezen of je het interessant genoeg vindt om verder te kijken!dividedx11 wrote:Is die serie de moeite waard? Ben aan het twijfelen om te beginnen kijken.FGras wrote:Vikings season 6 heeft nu wel een flinke cliffhanger in de midseason finale...
1238Ik ben crisis on infinite earth's aan het kijken. Alleen jammer dat ik nergens supergirl season 5 episode 9 kan vinden. Ik ben dan maar beginnen kijken vanaf the flash.
1239Ik heb deze gewoon via *iets illegaal* moeten bekijken, want supergirl, batwoman en de legends staan nog niet op netflix :/gamerke1992 wrote:Ik ben crisis on infinite earth's aan het kijken. Alleen jammer dat ik nergens supergirl season 5 episode 9 kan vinden. Ik ben dan maar beginnen kijken vanaf the flash.
Edit Kolm: Hier op het forum proberen we erop te letten om de illegale kanalen niet te promoten
1240Ondertussen met mijn vriendin nog eens beginnen kijken naar Professor T. Voor mij een van de betere Vlaamse series.
1241In lang vervlogen tijden deed ik dit ook op *uhum* andere manieren. Maar enkele jaren geleden wou ik alles volgens de regels doen. Wel jammer dat ik niet gewoon op een legale manier alles kan kijken. Maar het zij zo.Mr.Wolf wrote:Ik heb deze gewoon via *iets illegaal* moeten bekijken, want supergirl, batwoman en de legends staan nog niet op netflix :/gamerke1992 wrote:Ik ben crisis on infinite earth's aan het kijken. Alleen jammer dat ik nergens supergirl season 5 episode 9 kan vinden. Ik ben dan maar beginnen kijken vanaf the flash.
Edit Kolm: Hier op het forum proberen we erop te letten om de illegale kanalen niet te promoten
Ik heb er in ieder geval toch van genoten, ook al heb ik niet alles gezien.
1242The English Game 8/10
Mooie biografische drama over de kloof tussen arm en rijk in de jaren 1870 ivm voetbal.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Mooie biografische drama over de kloof tussen arm en rijk in de jaren 1870 ivm voetbal.
1243The Letter for the King 6/10
Mooie landschappen en gevechten lijkt wat op LOTR, maar lijkt soms te geacteerd en meer iets voor kinderen aangezien alle hoofdpersonages kinderen zijn.
Mooie landschappen en gevechten lijkt wat op LOTR, maar lijkt soms te geacteerd en meer iets voor kinderen aangezien alle hoofdpersonages kinderen zijn.
1244Westworld seizoen 3
De kans is klein dat het beter wordt dan seizoen 1, de kans is groot dat het beter wordt dan seizoen 2!
https://youtu.be/2OHqKAcsviM
De kans is klein dat het beter wordt dan seizoen 1, de kans is groot dat het beter wordt dan seizoen 2!
https://youtu.be/2OHqKAcsviM
1245Is dan ook gebaseerd op een Nederlandstalig kinderboek! Heb beide boeken gelezen toen ik nog in het lager zat, en toen waren deze superRoyVdW wrote:The Letter for the King 6/10