Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

188
RoyVdW wrote:Zo ik heb die straat racer gedownload. Zullen we afspreken om die online modus te doen waarvoor je met 4 moet zijn. Denk dan aan Kolm, NTGS en Fsterchele als kandidaat helpers :smug:

Vandaag kan ik niet, morgen kan ik in de voormiddag. Rest van de week kan ik wel, mag ook heel laat zijn.
Hoi Roy,

Dit klinkt in mijn ogen niet direct als een vriendelijk verzoek. Wellicht ook de reden dat nog niemand gereageerd heeft? Daarnaast lijk je ook nogal haast te hebben? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

189
Ja dat klopt ik was gehaast toen ik dit typte en heb tot op heden zelf nog geen tijd gehad dus kom hier nu ook pas terug.
Het ging over die Street Racer game die Kolm, NTGS en Fsterchele in het plat topic hadden gepost.
Heb al met NTGS op psn erover gehad of hij me wil, helpen voor het online gedeelte waar je blijkbaar met vier voor moet zijn.
Heb de game dus aangeschaft omdat hij zei dat die wel plezant was.

Vandaar dus opnieuw een vriendelijk verzoek, en er staat zeker geen haast achter :hi5:
Deze drie mensen zouden me dus kunnen helpen. Laat hier maar even weten wnr we kunnen afspreken want weet ook niet hoeveel tijd dit in beslag neemt. Via deze weg afspreken lijkt me het handigst.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

190
De reden dat ik nog niet had gereageerd was inderdaad door de manier waarop de vraag gesteld wordt. Ik vind het doorgaans helemaal niet erg om mensen te helpen ook al heb ik zelf de game al jaren geleden uitgespeeld en moet ik zelfs alles opnieuw installeren. Maar hier had ik meer het idee dat het een soort van eis was en dat het dan nog zo snel mogelijk moest gebeuren ook en dan klap ik direct dicht. Het tweede bericht kon dat gevoel niet geheel wegnemen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

192
Sorry dat ik het zeg Roy, maar ik mis hier wel een beetje zelfreflectie. Of het nou terecht is wat kolm stelt, of niet: zij geeft aan dat iets op een bepaalde manier overkomt. Om dan te zeggen dat het aan die ander ligt, omdat diegene jouw schrijfstijl wel moet kennen vind ik wat kort door de bocht. Zeker omdat jij degene bent die hier om een gunst vraagt.
Bedenk je ook dat beide in deze waarheid is: jouw waarheid is dat je het niet verkeerd bedoeld hebt, kolm haar waarheid is dat het niet prettig over is gekomen. Wat mij betreft zou je dan beter te rade kunnen gaan waarom het blijkbaar anders over is gekomen dan bedoeld (haar kader is blijkbaar anders dan die van jou; waar ligt dat aan?). In mijn beleving zou dat tenminste een stuk constructiever zijn.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

193
Je hebt gelijk, een sorry hoeft niet goed dat je het zegt, maar ik ga hier niet verder op ingaan. We zijn allen volwassenen dus zand erover. Het was een spijtige miscommunicatie die ik anders of met een andere toon had moeten verwoorden. Het is in orde. Het is crisis. Dit stelt niks voor. Nog veel gamegenot

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron