Congrats Roy!
Ik zeg: mwoah….
Re: PlayStation Plus
1802Shadow of the Colossus had ik voor PS3 al, leuk om hem nu ook op PS4 te hebben
1803Blijkbaar zijn de games voor april al "gelekt"
Uncharted 4 en Dirt Rally 2.0
We zullen het volgende week woensdag horen of het klopt
1804Zodra fsterchele, NTGSruler en ik die survival trophies halen, verwijder ik Uncharted 4 van mijn harde schijf en komt het er nooit meer op!
Daarna doe ik waarschijnlijk nog wel is Lost Legacy, maar de remaster trilogy zal nog ff duren. Al scheelt het wel dat die trilogy geen online trophies heeft!
Daarna doe ik waarschijnlijk nog wel is Lost Legacy, maar de remaster trilogy zal nog ff duren. Al scheelt het wel dat die trilogy geen online trophies heeft!
1805 I feel you Kolm!
Bij mij vliegt die er ook af dan! Nog efkes volhouden dus!
Dirt Rally 2.0 lijkt mij wel nog toffe game...
Bij mij vliegt die er ook af dan! Nog efkes volhouden dus!
Dirt Rally 2.0 lijkt mij wel nog toffe game...
1806Die gelekte info neem ik al lang niet meer serieus. Het is lang geleden dat dit nog eens klopte. Zij het omdat de bron het niet goed heeft, of dat Sony eigenwijs is en voor wat anders zorgt na zo'n lek...
1807Had het ook al gezien via YT trofeekanaal IBaddriverI die ik volg. Idd zoals paveman zegt valt dit met een korrel zout te nemen.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1808DiRT Rally 2.0 zou wel mooi zijn voor als ik ooit nog eens mijn racestuur opstel, maar nog even afwachten of het zou kloppen
1809Op cdkeys.com staat een jaarabo nu aan €40.
1810Dit zijn inderdaad de games voor aprilMarty wrote:Blijkbaar zijn de games voor april al "gelekt"
1811jop, bevestigd !Marty wrote:Dit zijn inderdaad de games voor aprilMarty wrote:Blijkbaar zijn de games voor april al "gelekt"
1812Ergens wel tevreden met Dirt Rally 2.0. Platinum is nog geen zekerheid wel bij deze..
En stom dat we pas 7 april de games kunnen downloaden
En stom dat we pas 7 april de games kunnen downloaden
1814Uncharted 4 vorige week ofzo nog uitgespeeld. Moet 1 van de mooiste games zijn die ik al heb gespeeld.