Re: Dreams
61Je kan ook gewoon levels spelen om xp te krijgen, maar dan gaat het wel een heel stuk trager. Ze willen je duidelijk naar het createn pushen, niet dat dat bij mij succesvol was
we zullen het voor jou extra pittig maken !!met0t0 wrote:Ik ben dan wel benieuwd om jullie creaties te spelen als ik de game zelf heb
Ik zal al blij zijn als ik een start en een einde heb voor mijn level...
Als ik er men hand in krijg zal het een extra dosis creepy zijn muhahaha ladies and gents welcome to the highway to hellGamefreak wrote:we zullen het voor jou extra pittig maken !!met0t0 wrote:Ik ben dan wel benieuwd om jullie creaties te spelen als ik de game zelf heb
Swa heeft er alvast zin in !!fsterchele23 wrote:Als ik er men hand in krijg zal het een extra dosis creepy zijn muhahaha ladies and gents welcome to the highway to hellGamefreak wrote:we zullen het voor jou extra pittig maken !!met0t0 wrote:Ik ben dan wel benieuwd om jullie creaties te spelen als ik de game zelf heb
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Achtbanen bouwenKolm wrote:Op 22 juli krijgt Dreams een update die PlayStation VR ondersteuning toevoegt!
Zowel het maken van levels om met de VR te spelen als het maken zelf zou vanaf dan met de VR mogelijk zijn.
Haha ja, dat zou nogal wat zijnMarty wrote:Achtbanen bouwen
hou het kotszakje al maar klaar...met0t0 wrote:Haha ja, dat zou nogal wat zijnMarty wrote:Achtbanen bouwen
De mogelijkheden met deze game waren al eindeloos, nu is er nog een volledig nieuwe dimensie bijgekomen
Wel goed dat ze daar nog de tijd voor genomen hebben, super toevoeging