Re: Het bijschriftentopic
515Kreeften worden gekookt zeg je? Levend dan nog? Kon niemand dit zeggen voor ik toestemming gaf om mij in dit kostuum te steken?!
516Volgens mij heeft iedereen wel zo'n beetje gereageerd (of heeft iedereen in ieder geval wel de mogelijkheid gehad).
Ik vond het oprecht lastiger dan andere keren om een winnaar aan te wijzen. De actualiteit in die van Sora heeft voor mij de doorslag gegeven.
Ik vond het oprecht lastiger dan andere keren om een winnaar aan te wijzen. De actualiteit in die van Sora heeft voor mij de doorslag gegeven.
Sora_Lizard wrote:"Wat dacht je? Zo vindt Corona me nooit!"
517Oei oei, nu ben ik toch de pineut. Dank je wel paveman.
Ik vraag me altijd af waar jullie steeds die leuke plaatjes vandaan halen . . . ik zal eens gaan zoeken.
Ik vraag me altijd af waar jullie steeds die leuke plaatjes vandaan halen . . . ik zal eens gaan zoeken.
520"Ik zou even een proefvlucht moeten maken met het middelste vliegtuig"
521Hmm, ik mis nog wat reacties volgens mij. Zal maar ff wachten tot na het weekend.
522Star Alliance: de enige luchtvaartmaatschappij waar u niet hoeft te klimmen, maar met behulp van een trap het vliegtuig in kunt
523Piloten houden rekening met de 1,5 meter samenleving tijdens wekelijkse bijeenkomst.
525Volgens mij zijn er hier weinig vliegtuig verzamelaars. Toch gaan er veel na de coronacrisis in de uitverkoop. Nu is dus DE kans op je eigen privéjet!
FGras wint deze ronde en kan ons verrassen met een leuk (en beter) plaatje!FGras wrote:Piloten houden rekening met de 1,5 meter samenleving tijdens wekelijkse bijeenkomst.