Re: Je nieuwste trophies

406
Aaaah, ik ben echt wel ff opgelucht nu net deze binnen kwam!

Ik heb een uur geleden nog een oude savegame moeten laden (paar uur gameplay weggegooid) omdat ik een bepaalde missie te vroeg had gespeeld waardoor deze trophy niet meer mogelijk was.

Missable story trophies in een game als dit waar ik al meerdere dagen aan uren in heb zitten. Dat moet echt verboden worden!

Image

Re: Je nieuwste trophies

412
met0t0 wrote:
FGras wrote:131 uur en 26 minuten! :o
Proficiat :cool: Duidelijk veel te doen in de game ;)
Ja bizar. Er zijn nog single player trophies die vragen om alle dieren te bestuderen en skinnen maar dat zijn 178 in totaal exclusief alle paarden en vis soorten! Maar ik denk dat ik er voorlopig mee stop om even bij te komen.. :)

Re: Je nieuwste trophies

413
FGras wrote:
met0t0 wrote:
FGras wrote:131 uur en 26 minuten! :o
Proficiat :cool: Duidelijk veel te doen in de game ;)
Ja bizar. Er zijn nog single player trophies die vragen om alle dieren te bestuderen en skinnen maar dat zijn 178 in totaal exclusief alle paarden en vis soorten! Maar ik denk dat ik er voorlopig mee stop om even bij te komen.. :)
Proficiat met die volharding. Dat is toch echt het spel onnodig lang rekken van de ontwikkelaars. Zo'n trophies moeten ze verbieden wie heeft daar tijd voor en heeft op zich geeb meerwaarde meer. Tsjonge..
Image
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

414
RoyVdW wrote:Proficiat met die volharding. Dat is toch echt het spel onnodig lang rekken van de ontwikkelaars. Zo'n trophies moeten ze verbieden wie heeft daar tijd voor en heeft op zich geeb meerwaarde meer. Tsjonge..
Image
:)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Met die redenering zouden ze alle trophies moeten weghalen want alles is wel voor minstens 1 persoon teveel moeite :p
Er mag best nog wat gevraagd worden voor een trophy, teveel van die 1u platinum ratalaika games hebben de gevoelswaarde van trophies sterk omlaag gehaald.
Image

Re: Je nieuwste trophies

415
Kolm wrote: Met die redenering zouden ze alle trophies moeten weghalen want alles is wel voor minstens 1 persoon teveel moeite :p
Er mag best nog wat gevraagd worden voor een trophy, teveel van die 1u platinum ratalaika games hebben de gevoelswaarde van trophies sterk omlaag gehaald.
De verhouding van trophies is sowieso scheef, soms krijg ik een bronze trophy voor enkel het opstarten van een game. En soms krijg je m pas na 100+ uur gameplay...

Image


Misschien kunnen ze de platinum/goud/ziver/brons beter laten afhangen van de zeldzaamheid van trophies.

Dat zou wel betekenen dat veel games enkel uit bronzen trophies bestaan. :’)

Re: Je nieuwste trophies

416
FGras wrote:De verhouding van trophies is sowieso scheef, soms krijg ik een bronze trophy voor enkel het opstarten van een game. En soms krijg je m pas na 100+ uur gameplay...

Image


Misschien kunnen ze de platinum/goud/ziver/brons beter laten afhangen van de zeldzaamheid van trophies.

Dat zou wel betekenen dat veel games enkel uit bronzen trophies bestaan. :’)
Achterliggend is het eigenlijk een puntensysteem om je level te bepalen. Dan zou je level ook de hele tijd wijzigen en dat lijkt me niet zo wenselijk? :think:

Maar ooit op PS3 kon een PSN-only game geen platinum hebben en alle wat grotere games kwamen toch ook op disc en hadden wel een platinum.
Ergens tijdens het PS4 tijdperk heeft Sony die regel laten vervallen en kon plots elke PSN-only game een platinum hebben hoe kort/lang die ook was. Eigenlijk heeft Sony daar zelf het trophy systeem de nek omgedraaid. :(

Binnen een game zijn er soms ook wel onlogische trophies. Ik herinner me nog Auf wiedersehen Petrovic in GTA IV waar je alle online games modes moest winnen en dus ook elke race voor beide types. Ruim 100 events waren dat. Het was slechts een bronzen trophy :|
Image

Re: Je nieuwste trophies

417
Idd Kolm maar ik heb het niet over die brolspellen van Rata. Je moet niet overdrijven je weet wat ik bedoel. Dat is puur misbruik om inkomsten te genereren door ezpz plats met hunters. Is wel eens leuk om te spelen maar is onredelijk en geldverspilling. Bedoel vooral grindgewijs AC vind alle kisten, veren, ed. of bereik level X online. Voor wat bronzen. Het systeem zit sowieso al fout in elkaar want ontwikkelaars mogen zelf kiezen hoeveel trofeeën ze in een game steken met een min. van 12 die dus allen goud zijn om de puntenvereiste te hebben en max. aantal. Maar uiteraard weet jij dat al jij weet haast alles. Vind het niet slecht dat er meer vrijheid is nu maar toch moet Sony erop toezien dat er niet nog meer misbruik van gemaakt wordt. Moest die PS3 PSN regel ongewijzigd zijn had Rata zelfs niet bestaan. Kan me wel herinneren dat sommige volwaardige games als een Telltale of LiS speciaal retail moesten verschijnen en daar was toen reactie op gekomen. Stacking vind ik ook maar niks want principe is één game één lijst eender welk platform.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

418
Lumines: Electronic Symphony

Image


Black Belt - Unlock Master Zone 5.

Na 7 jaar en 2 maanden nu op 100%!
Had bedacht dat ik die nog wel is wilde proberen en de afgelopen dagen me nagenoeg alleen maar met master zone bezig gehouden.
Image