Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9227
+++ Alles zit mee op het werk
+++ Ik zit officieel sinds maandag in mijn nieuwe functie
+++ zalige collega's
+++ Vrijdag mag ik mijn nieuwe wagen gaan ophalen
+++ Nieuwe voortuin met extra grote parkeerplaatsen is aangelegd
+++ perfecte timing, want de nieuwe wagen is groter en anders had mijn vriendin niet uit de garage kunnen rijden zonder dat ik mij verzet
+++ Ook bezoek moet eindelijk geen parkeerplaatsen meer gaan zoeken, er kunnen nu 3 wagens parkeren in de voortuin en oprit
+++ de maatregelen van corona beginnen langzaamaan te versoepelen
--- mijn haar is véél te lang geworden
--- kappers zijn nog niet geopend
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9230
Colossus wrote:- - ik verzuip in het werk met te weinig man
- - dat is frustrerend en kan er niks aan veranderen
Veel succes, hopelijk verandert het in de nabije toekomst en wordt het wat draaglijker!

+++ Mooi weer dit weekend, toch al veel buiten geweest
- Dit weekend waarschijnlijk geen tijd om te gamen
+ De treinritten blijven rustig, gelukkig nog niet te veel volk dat terug met de trein wil reizen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9232
+++/--- Enkele jaren geleden een meisje dat denk ik interesse had in mij die in mijn klas zat!
++++++ Heb dat toen goed kunnen afblocken (ik vond ze best wel vervelend)!
--------------- Den stomme os da ik ben, heb ik die een tijdje geleden per ongeluk geliket op tinder. Begint ze plots weer te sturen met mij.
+++++ Ben hard geweest en heb ze genegeerd na een tijdje
---------- Stuurt gisteren terug een bericht op tinder (terwijl we bevriend zijn op facebook)
---------- Let's get ready for round 2!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9233
Mr.Wolf wrote:+++/--- Enkele jaren geleden een meisje dat denk ik interesse had in mij die in mijn klas zat!
++++++ Heb dat toen goed kunnen afblocken (ik vond ze best wel vervelend)!
--------------- Den stomme os da ik ben, heb ik die een tijdje geleden per ongeluk geliket op tinder. Begint ze plots weer te sturen met mij.
+++++ Ben hard geweest en heb ze genegeerd na een tijdje
---------- Stuurt gisteren terug een bericht op tinder (terwijl we bevriend zijn op facebook)
---------- Let's get ready for round 2!
er bestaat zoiets als een blokkeer knop .... :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9234
Lang geleden dat ik nog iets gepost heb hier.

++++ PS3 gamen is eigenlijk echt nog zalig. Deze week mijn backlog eens bekeken van games die ik nog wil doen en ze ineens maar gedownload.
+++/---- Versoepelingen in de lockdown. Ik zal wel een buitenbeentje zijn maar ik heb vrijwel geen last gehad van het "in je kot te blijven" gedoe. Het was véél rustiger buiten, thuiswerk, meer slaap, minder stress, beter voelen en in het geheel functioneer ik gewoon beter. Ons gezin functioneert ook beter net omwille van voorgaande punten. Samen kunnen opstaan met mijn vrouw elke dag (ipv uur vroeger), samen ontbijten, meer tijd voor elkaar... Het virus mag voor mijn part net als voor iedereen direct verdwijnen, maar de positieve zaken die eruit voortvloeien mogen gerust blijven.
---- Remember mijn post ivm de boiler? Ondertussen 2e opinie gehad en er is niets meer aan te doen. Er moet een nieuwe komen. De loodgieter denkt wel dat het mogelijk moet zijn de nieuwe ketel aan te sluiten op de bestaande leidingen wat toch een hoop gedoe zou vermijden. (En kosten). Ik hoop echt dat dit het geval zal zijn. Hij wacht nu op de goedkeuring van zijn keurde. Daarna zien we verder.
++++ Deze voormiddag zalige wandeling van 12km gedaan. Niet teveel mensen buiten, niet te warm, bewolkt en weinig zon, beetje wind. Héérlijk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9236
- Eigenlijk niet zo veel meer te vertellen de laatste tijd...
+++ Al heel veel gezonde koekjes gebakken, steeds eieren, bakpoeder, havermout, suiker (of siroop), een vetstof (olie of vast), bloem en eventueel andere toevoegingen. Geen vaste hoeveelheden, gewoon op basis van enkele bakprincipes (zoals bloem steeds laatst vermengen, bakken op 180 graden voor ongeveer 15min) en je kan eindeloos variëren en zo gezond en ongezond gaan als je wil :)
+++ Onze tuin ligt er echt wel mooi bij, een jaar en een half geleden was daar enkel gras en wilde wingerd, nu voor de 2de keer onze eigen groenten gepland en een hoop planten en bloemen :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9239
++++ 11k gelopen. Beweging weer in orde voor vandaag.
++++ Rest van de dag gamen.
++++ Morgen dagje werken en lang weekend.
++++ Seffens spaghetti eten.
++++ Heb echt mijn PS3 weer herontdekt. Kan eigenlijk niet wachten om games uit mijn backlog te spelen.
++++ Beetje mijn zinnen gezet om mijn trophy completion omhoog te brengen. DLC van sleeping dogs wil ik zeker nog doen, Call of Duty Modern Warfare 3 ( jammer dat GM pas om 10u open is, anders had ik deze morgen de game al meegebracht/ ik mis nog 1dlc pack wat nog steeds 14euro kost :lol: ) en misschien ook Motorstorm RC op de Vita.
++++ Er zijn toch nog redelijk wat games dat ik graag zou spelen wat ik al véél te lang uitstel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9240
+++ Ik wil al een hele tijd de Ratchet & Clank games op PS3 platinums behalen, maar mijn PS3 zijn disc reader is al enkele jaren kapot. Om alles digitaal opnieuw te kopen was ook een beetje gek. Nu heeft m'n tante een tweedehands PS3 gekregen van kennissen en ik mag hem deze zomer wel eens enkele maanden lenen. Zo kan ik toch nog (als ik geduld genoeg heb :p ) de platinums behalen
--/++ nog een heeeel drukke maand voor de boeg met veel deadlines en daarna examens voor school
++ Genieten van het mooie weertje
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron