Re: Vragentopic

857
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Goeie vraag, ik had er zelf nog niet bij stilgestaan :O
Op 10 jaar is er inderdaad al veel veranderd... Niet alleen Pure dat verleden tijd is, maar ook OPM :(
ik mis Youri & co nog vaak :/
Youri, hij was de hoofdredacteur toch? Waar zou hij terecht zijn gekomen?
Ik lees nog wel Invader magazine, maar die komt van Ben en een hele boel andere oud OPM schrijvers.

Re: Vragentopic

860
IK heb nog een aantal jaren contact met hem gehad. Youri is een paar keer van baan gewisseld en wilde meer tijd aan zijn gezin besteden. Daarna hadden we alleen nog contact via Linkedin.
Je kunt hem zelf die vragen stellen. Het helpt als je gemeenschappelijke connecties hebt. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

861
Sora_Lizard wrote:IK heb nog een aantal jaren contact met hem gehad. Youri is een paar keer van baan gewisseld en wilde meer tijd aan zijn gezin besteden. Daarna hadden we alleen nog contact via Linkedin.
Je kunt hem zelf die vragen stellen. Het helpt als je gemeenschappelijke connecties hebt. ;)
ik wens de gozer het beste ! ik heb regelmatig ook met hem gemaild, gedachten uitgewisseld...

Re: Vragentopic

863
RoyVdW wrote:Most users ever online was 136 on 16 Mar 2020 03:32

Was er die nacht een geheime meeting of online covid party waar ik niks van weet :think: :party:
Dit was ons ook al opgevallen.

Het totaal bevat ook alle guests. Dat zijn niet ingelogde gebruikers maar vooral heel veel crawler bots van bv Microsoft en Google.

Zonet keek ik en waren er 70 online waarvan 65 guests. Een vrij nieuwe daarin voor mij was 'Aspiegelbot' die er 60 keer tussen stond. Dit is blijkbaar de crawlerbot van Huawei. Huawei is als ik het goed begrepen heb, begin maart gestart met een eigen search engine voor hun telefoons omdat Huawei nu allerlei dingen wordt ontnomen enz. Mogelijk is die bot of een combinatie van bots van andere partijen, wat overactief geweest op dat moment en na 2 maanden rustig met 4-5 bots is het nu plots weer uit de hand aan het lopen :dizzy:
Image