Re: Het vragentopic: technisch

557
Er zal vast wel een goede reden zijn geweest om de kabels niet tegelijk met de switch te kopen. Anderzijds kan ik me voorstellen dat je dan slechts een keer verzendkosten had betaald. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het vragentopic: technisch

560
Juist nog een vraag. Kan het zijn met de switch dat downloadsnelheid serieus minder is?

20gb in 3u lijkt mij toch serieus traag... natuurlijk mss wel in "spitsuur" op PlayStation en Sony dat snelheden naar beneden geschroefd heeft..

Hm vraag het mij af..

Vermoed dat het aan Sony ligt? YouTube op 1080p speelt vloeiend zonder buffer..
Image

Re: Het vragentopic: technisch

561
Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan Sony. De snelheid na de switch zou niet merkbaar mogen verminderen.

Is je pc/laptop met een kabel via de switch verbonden? Probeer dan eens je snelheid te testen via: https://www.speedtest.net/

Resultaten bij mij via kabel en twee switches. Via glas zou ik moeten hebben 500 Mbps downlaod en 500 Mbps upload.

Image

Ping is wel opvallend hoog deze keer, normaal 2 a 3ms.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het vragentopic: technisch

562
Dat zal dan eerder aan je internet of PSN liggen tenzij je op beide consoles een hoop tegelijk aan het downloaden bent?

Bij een PSN download kan het helpen om even de download te pauzeren voor 10 seconden en dan opnieuw te starten.

Op de PS4 kan je ook een speedtest doen in de netwerkinstellingen, maar niet tegelijk met de download doen :p
Image

Re: Het vragentopic: technisch

564
Heb geen pc verbonden op de switch.

Heb alles geregistreerd via de app.
Nog 1 slot over.
1tje voor de switch
2 playstations
Wi-Fi versterker

Maar ben voorlopig tevreden!

@Kolm: dat laatste is wel goed dat je het zegt!! Had ik namelijk gedaan en het was echt niet wat ik normaal heb van snelheid. Straks of eens testen.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

566
Marty wrote:Is er iemand hier die Google Chrome gebruikt? Zoja. kunnen jullie via die browser op http://www.gameresource.nl komen?
Ik kom er namelijk niet op maar wel via mijn mobiel en de Edge browser
Geen problemen hier afgezien van het vele groen dat tevoorschijn komt. Mijn versie: 83.0.4103.61.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het vragentopic: technisch

567
Op mijn PC lukt het wel, daar zit ik op Chrome 81 die ik even niet mag updaten omdat ik nog voor het werk iets uitzoek. Want op het werk hadden we ergens een probleem met de update naar Chrome 83. (Chrome 82 is overgeslagen wegens Corona).

Kijk ik naar de requests dan zie ik wel dat er een achtergrond afbeelding niet kan worden opgehaald omdat de URL niet bestaat.

Op mijn android telefoon in chrome werkte het 5 minuten geleden ook niet, maar nu wel...

Dus misschien is het opgelost ondertussen :p

Edit: Soms laden ook niet alle alle gewone afbeeldingen in, misschien dat een achterliggende server voor de plaatjes wat onder druk staat ofzo.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

568
Bedankt voor het kijken beide :)
@Sora, draai jij op 32 of 64 bit?. Ik zit op 64bit

Chrome via mijn mobiel laad de site wel. Dus misschien toch iets op mijn pc? Heb wel chrome al een keer opnieuw geinstalleerd maar daar was het probleem niet mee verholpen
Image

Re: Het vragentopic: technisch

570
Geen virusscanner in de browser, alleen een adblocker. Maar ik heb ook niets veranderd aan de browser en eerder deed ie het namelijk wel. Heb dit probleem al wel een paar weken. Geen idee wanneer versie 83 is uitgebracht


Dit is trouwens de foutmelding die ik krijg

Deze site is niet bereikbaar
https://gameresource.nl/ werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.
ERR_HTTP2_INADEQUATE_TRANSPORT_SECURITY
Image