nee, dat heb ik al lang gehackt tiens...NTGSruler wrote:Heeft die eigenlijk nog een PSN account?
Re: Vragentopic
876waarom kan ik dan hier nog posten ?Sora_Lizard wrote:Spambots worden doorgaans geband!
877Gamefreak wrote:waarom kan ik dan hier nog posten ?Sora_Lizard wrote:Spambots worden doorgaans geband!
Jullie zijn gewoon te lief om weg te doen!Marty wrote:NTGSruler wrote:Okay kom tevoorschijn spambots!
Vragentopic
878Zoals je ziet heb ik mijn PS3 controller al enige tijd niet gebruikt. Ik vraag mij af waarom die thumbsticks zo vettig zijn? Komt dat uit de sticks zelf? Toen ik die controllers nog gebruikte werden ze geloof ik nooit zo plakkerig. Ik heb twee PS3 controllers, en beide hebben dit.
En hoe kan je dit het beste schoonmaken? Dasty? Dubro ontvetter? Remreiniger?
En hoe kan je dit het beste schoonmaken? Dasty? Dubro ontvetter? Remreiniger?
879Zowel PS3 als PS4 controllers hebben dit als het een veelgebruikte controller is die dan lange tijd niet wordt gebruikt. Volgens mij is het een soort van lichaamsvet/zweet dat in de joysticks trekt en er dan bij niet gebruik weer uitgaat ofzo? Echt geen idee...
Ik probeer meestal met een keukenhanddoek (theedoek in NL) het meeste eraf te krijgen en dan begin ik ermee te spelen.
Al snel is alles dan weer weg...
En zolang je er regelmatig mee speelt komt het niet terug, enkel als ze bv een maand of langer niet worden gebruikt.
Geen idee of controllers van andere platformen dit ook hebben...
Ik probeer meestal met een keukenhanddoek (theedoek in NL) het meeste eraf te krijgen en dan begin ik ermee te spelen.
Al snel is alles dan weer weg...
En zolang je er regelmatig mee speelt komt het niet terug, enkel als ze bv een maand of langer niet worden gebruikt.
Geen idee of controllers van andere platformen dit ook hebben...
880Heeft inderdaad iets te maken met de natuurlijke oliën die onze handen aanmaken. Probeer anders eens zo'n spuitbusje om brilglazen mee schoon te maken en een simpel doekje?
881Klopt, het komt van onze natuurlijke oliën die er voor zorgen dat onze huid niet uitdroogt.
Ik zou het met een stoffen doekje doen die je lichtjes bevochtigt hebt.
Ik zou het met een stoffen doekje doen die je lichtjes bevochtigt hebt.
883Goede vraag, ik merkte dat onlangs ook op bij mijn PS3-controllers die ik al 2 jaar niet meer had aangeraakt. Zal ze ook eens proberen kuisen met een lichtjes vochtige doek
884Ha! Er zijn blijkbaar meer mensen die momenteel na lange tijd hun PS3 weer eens gebruiken!
885ik gebruik hem al 13 jaar onafgebroken hoorpaveman wrote:Ha! Er zijn blijkbaar meer mensen die momenteel na lange tijd hun PS3 weer eens gebruiken!