Re: PlayStation Plus

1831
Marty wrote:Het is ondertussen al gefixed en kan hem nu gewoon downloaden. Ik heb de disc versie al gehad en daardoor waarschijnlijk die currency ook.
Jep, voor mij werkte het ook!

Ik vermoed dat je net als ik een pre-order had geplaatst of een CE gekocht had. Dan kreeg je een code die je wat currency geeft voor in de mp.
Op de PSBlog zag ik iemand die hetzelfde probleem had, maar die nooit de game had gehad of zelfs gespeeld had ofzo. Dus misschien was het toch een algemener probleem :think:
Image

1832
Kolm wrote:
Marty wrote:Het is ondertussen al gefixed en kan hem nu gewoon downloaden. Ik heb de disc versie al gehad en daardoor waarschijnlijk die currency ook.
Jep, voor mij werkte het ook!

Ik vermoed dat je net als ik een pre-order had geplaatst of een CE gekocht had. Dan kreeg je een code die je wat currency geeft voor in de mp.
Op de PSBlog zag ik iemand die hetzelfde probleem had, maar die nooit de game had gehad of zelfs gespeeld had ofzo. Dus misschien was het toch een algemener probleem :think:
Bij mij was het geen pre-order en toch had ik dat probleem. Via de app lukt het mij nog niet om te downloaden, dus ik ga nu via de PC proberen.

EDIT: Ook via PC staat er 'niet beschikbaar'.
Image

1836
Belachelijke games. Twee saaie langdradige sims. Wil ze nog niet in mijn bib hebben staan. Teleurgesteld. Verlegen in de plek van Sony. Met de PS5 die eraan komt mogen ze wel wat beters of A games geven, maar kans is dan weer groot dat iedereen die al heeft.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1838
In de wereld van sim games wordt City Skylines behoorlijk hoog aangeschreven dus eigenlijk is dit best een goede game.
Alleen... is dit niet voor iedereen en zo blijft het psplus aanbod wel gevarieerd waardoor iedereen wel is wat goede en mindere games heeft.

Als ze ooit zouden beslissen om een Call of Duty gratis te geven dan zullen er superveel mensen wild worden dat er zo'n goede game wordt gegeven, maar ik zou echt helemaal niets om geven en veel mensen zullen hem ook al hebben. Dat laatste is een probleem bij alle grote games: veel mensen hebben hem al en zijn dan weer niet tevreden. Uncharted 4 was daar een goed voorbeeld van. Ze kunnen nooit elke maand voor iedereen goed doen.

Dark Souls had ik al, maar Dying Light nog niet dus dat is jammer.
Anderzijds is City Skylines niets voor mij, maar Farming Simulator vond ik best wel leuk. Kan ik me helemaal laten gaan in het optimaliseren zodat er nooit iets staat te wachten op een actie :D
Image

1842
Ik ben blij dat het deze games zijn geworden. City Skylines heb ik al, Farming Simulator in het verleden al eens overwogen maar nooit aangekocht.
Een Darks Souls en een Dying Light had ik persoonlijk véél minder gevonden dat de 2 games van nu. Maar ja das allemaal persoonlijk smaak natuurlijk.
Image