Heb de game al. Mooie wel voor diegene die hem nog niet hadden.
Vermoed niet dat het een extra game wordt. Is blijkbaar een eerste game.
Re: PlayStation Plus
1848Spider-man zou de 2e game te kunnen zijn :
Als dat waar zou zijn zijn het 2 games die ik al heb
1849Dat zou heel graaf zijn, maar lijkt me nogal snel om die Spider-Man nu al te geven. Dan had ik die aankoop liever uitgesteld ;pNTGSruler wrote:Spider-man zou de 2e game te kunnen zijn :
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1850Als dat gerucht zou kloppen dan lijkt het me duidelijk dat volgende week inderdaad de PS5 definitief wordt aangekondigd. Way to build up momentum!
1851Good point!paveman wrote:Als dat gerucht zou kloppen dan lijkt het me duidelijk dat volgende week inderdaad de PS5 definitief wordt aangekondigd. Way to build up momentum!
Als het inderdaad 4 juni zou zijn, dan zijn ten laatste op 2 juni deze games te downloaden, kunnen ze daar lekker naar verwijzen
1854Ook net gelezen! Zou wel ne zure zijn, aangezien ik het spel een tijdje geleden gekocht heb, maar nog niet gespeeld hebNTGSruler wrote:Star Wars Battlefront II zou de 2e plus game kunnen zijn blijkbaar..
1855Star Wars Battlefront II is ondertussen officieel de tweede psplus game.
https://blog.eu.playstation.com/2020/05 ... -for-june/
https://blog.eu.playstation.com/2020/05 ... -for-june/
1856Ik vind het wel vreemd dat ze die games apart hebben gegeven en niet op hetzelfde moment
1858Vond het inderdaad ook een beetje vreemd deze maand, is niet van hun gewoonte...gamerke1992 wrote:Ik vind het wel vreemd dat ze die games apart hebben gegeven en niet op hetzelfde moment
1859Star Wars Battlefront II is een game waar ik heel blij mee ben!
Hoe goed de multiplayer ook is, daar heb ik geen tijd voor. Maar als Star Wars fan wou ik toch al lang eens het verhaal doorlopen, dus mooi meegenomen!
Hoe goed de multiplayer ook is, daar heb ik geen tijd voor. Maar als Star Wars fan wou ik toch al lang eens het verhaal doorlopen, dus mooi meegenomen!
1860Ik heb ook niet veel tijd en toch zou ik je het advies willen geven om de multiplayer eens te spelen!met0t0 wrote:Star Wars Battlefront II is een game waar ik heel blij mee ben!