Re: PlayStation 5

272
Ik vind het ook allemaal wat belachelijk! Winkels worden vernield, persoonlijk eigendom van andere mensen wordt vernield,... Er moet sowieso iets veranderen, maar het gedrag van dat soort protestanten roept denk ik een reactie op die het averechtse effect gaat hebben. Soit, dat is dan ook weer een heel andere discussie!
Sony blijft ondertussen maar uitstellen en uitstellen en ik weet niet waar ze heen willen hiermee. De console zou binnen 4-5 maanden beschikbaar moeten zijn en we weten nog helemaal van niets! We hebben net een controller gezien en een Cerny die wat technische praat stond te verkopen waar het merendeel van de kijkers niets aan had. Ik vind dat ze er toch wel eens heel snel mee over de brug mogen komen...
Image

Re: PlayStation 5

273
Mr.Wolf wrote:Ik vind het ook allemaal wat belachelijk! Winkels worden vernield, persoonlijk eigendom van andere mensen wordt vernield,... Er moet sowieso iets veranderen, maar het gedrag van dat soort protestanten roept denk ik een reactie op die het averechtse effect gaat hebben. Soit, dat is dan ook weer een heel andere discussie!
Exact, en ondertussen ook lekker alle coronamaatregelen die iedereen al maanden moet volhouden volledig aan hun laars lappen. Maar dat is inderdaad een andere discussie.

Vind het gewoon nogal zwak alweer van Sony. Precies of ze grijpen elke kans die ze kunnen om de presentaties uit te stellen. Ze konden ook gewoon even in hun show een moment van aandacht aan #BlackLivesMatter geven, maar dat was wellicht te voordehandliggend. Gewoon aflassen die handel dan maar denken ze bij Sony :?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

274
Ik begrijp dit ergens wel. Niet dat ik me er persoonlijk in kan vinden, maar commercieel gezien is de US nou eenmaal het territorium waar Sony het meest te winnen/verliezen heeft. Helaas zie je vaak dat beslissingen worden genomen om een nieuwe groep aan te boren in plaats van de trouwe klanten te belonen. Het kan worden gezien als een flauwe smoes om de boel nog wat te rekken, maar ik geloof wel dat dit de oprechte reden van Sony is om het uit te stellen.

Wat Sora al terecht aangaf: als een land in de fik staat zal jouw nieuws de headlines niet domineren en dat is wat ze juist wél willen in de VS (zeker aangezien dit land ook nog eens enorm gevoelig is voor marketing). Daarnaast zijn ze wellicht ook bang voor extra heffingen daar (want PS is import, terwijl MS Amerikaans bedrijf is), waardoor ze misschien zelfs politiek gezien een wit voetje willen halen.
Image

Re: PlayStation 5

275
paveman wrote:Ik begrijp dit ergens wel. Niet dat ik me er persoonlijk in kan vinden, maar commercieel gezien is de US nou eenmaal het territorium waar Sony het meest te winnen/verliezen heeft. Helaas zie je vaak dat beslissingen worden genomen om een nieuwe groep aan te boren in plaats van de trouwe klanten te belonen. Het kan worden gezien als een flauwe smoes om de boel nog wat te rekken, maar ik geloof wel dat dit de oprechte reden van Sony is om het uit te stellen.

Wat Sora al terecht aangaf: als een land in de fik staat zal jouw nieuws de headlines niet domineren en dat is wat ze juist wél willen in de VS (zeker aangezien dit land ook nog eens enorm gevoelig is voor marketing). Daarnaast zijn ze wellicht ook bang voor extra heffingen daar (want PS is import, terwijl MS Amerikaans bedrijf is), waardoor ze misschien zelfs politiek gezien een wit voetje willen halen.
Kan ik ook wel inkomen hoor, niets is zwart of wit natuurlij (no pun intended). Ben gewoon een beetje gefrustreerd dat het keer op keer langer wachten is en inderdaad dat Sony hun trouwe fans weer aan de kant schuift.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

277
NTGSruler wrote:Persoonlijk stoor ik me er niet aan. Ik ben dan ook van mening dat de PS5 nog jaartje kan wachten.

Ik had ergens iets zien passeren dat de aankondiging nu 26 juni zou zijn?
ik zou zeggen voorlaatste week van juni...

Re: PlayStation 5

278
ik vind het ook echt niet kunnen dat de ps5 aankondiging is uitgesteld, eerst in februari was het corona, nu is het vanwege blacklivesmatters, was zal hun volgende smoesje zijn om het te annuleren?

het lijkt wel alsof sony elke reden aangrijpt om het te kunnen annuleren.

begrijp me niet verkeerd, het is erg wat er in amerika gebeurde, maar ik vind dat geen reden om het maar gwn te annuleren.

microflops krijgt zo mega grote voorsprong. het wordt gwn tijd dat we de console te zien krijgen en de games, hoe moeten we anders weten of we hem op de release willen? ik wacht iig met pre orderen tot ik alles weet. ga geen console pre orderen waarvan ik de helft niet weet, en niet weet welke games er komen

Re: PlayStation 5

279
Nah, het evenement heeft een enorme marketingwaarde voor Playstation. En op dit moment is de kans klein dat ze in een van hun grootste afzetmarkten überhaupt in het nieuws terecht komen.

Lijkt mij niet meer dan verstandig om die rellen even af te wachten.

Re: PlayStation 5

280
Ben nu wel benieuwd hoe lang ze gaan wachten om een nieuwe datum aan te kondigen. Hoop toch echt wel dat we in de komende 7 dagen de games te zien krijgen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

283
Ik vond het al verdacht stil, had verwacht er toch iets van in de mainstream media te zien, maar had deze aankondiging tot uitstel gemist :P
Pure commerciële redenen natuurlijk om het uit te stellen, zoals hier meermaals aangehaald. Nutteloos een aankondiging te doen als ze er niet eens aandacht voor zouden krijgen.

Het blijft dus spannend afwachten...
cron