Re: PlayStation 5

287
Lijkt officieel bevestigd nu, ben echt wel tevreden dat ze het niet naar eind juni hebben uitgesteld. Toch een beetje goed nieuws om de week op te fleuren :jip:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

289
ben benieuwd naar het event, en ben vooral benieuwd naar hoe de ps5 eruit gaat zien, daar ben ik nog wel het meest benieuwd naar.

ik verwacht dat alles duidelijk wordt donderdag, aangezien het mij onwaarschijnlijk lijkt dat ze before release nog een event doen. het is al juni. en console komt november/december uit als ik de berichten mag geloven.

ik hoop zo dat de ps5 ps3 games gaat kunnen afspelen, heb zo'n 40-50 ps3 games, die liggen te verstoffen.

en ben vooral benieuwd of we een nieuwe gran turismo gaan zien.

donderdag wordt sws een toffe dag, met veel nieuwe informatie <3

Re: PlayStation 5

290
ItIsElise wrote:ben benieuwd naar het event, en ben vooral benieuwd naar hoe de ps5 eruit gaat zien, daar ben ik nog wel het meest benieuwd naar.

ik verwacht dat alles duidelijk wordt donderdag, aangezien het mij onwaarschijnlijk lijkt dat ze before release nog een event doen. het is al juni. en console komt november/december uit als ik de berichten mag geloven.

ik hoop zo dat de ps5 ps3 games gaat kunnen afspelen, heb zo'n 40-50 ps3 games, die liggen te verstoffen.

en ben vooral benieuwd of we een nieuwe gran turismo gaan zien.

donderdag wordt sws een toffe dag, met veel nieuwe informatie <3
Ik dacht dat ps3 games niet mogelijk gingen zijn... Ook niet alle ps4 games zouden mogelijk zijn. Developers moeten echt hun game klaarmaken zodat deze op ps5 kan draaien! Maar ik dacht wel dat ze sowieso de meest populaire games wel gingen klaarmaken voor ps5. Ik dacht dat dit nieuws al een tijdje geleden naar buiten was gekomen, maar ik ben daar niet meer volledig zeker van haha

Ik ben zeer benieuwd naar de echte ps5 games die zullen uitkomen! Ben benieuwd of er misschien al iets valt te bespeuren van Kratos met Boy!
Image

Re: PlayStation 5

294
Vanavond is het zover :D Beetje vervelend dat het vrij laat is aangezien ik morgen vroeg moet opstaan voor een examen maar so be it, zoiets gebeurt maar om de zoveel jaar eens en ik ben echt heel benieuwd naar wat we allemaal te zien gaan krijgen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

295
dividedx11 wrote:Vanavond is het zover :D Beetje vervelend dat het vrij laat is aangezien ik morgen vroeg moet opstaan voor een examen maar so be it, zoiets gebeurt maar om de zoveel jaar eens en ik ben echt heel benieuwd naar wat we allemaal te zien gaan krijgen.
Same my dude! Maar toch veel succes met het examen!

Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang dit gaat duren? Heb in het begin gelezen dat het 1 uur was, maar daarstraks las ik plots ergens 2 uur?
Image

Re: PlayStation 5

296
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:Vanavond is het zover :D Beetje vervelend dat het vrij laat is aangezien ik morgen vroeg moet opstaan voor een examen maar so be it, zoiets gebeurt maar om de zoveel jaar eens en ik ben echt heel benieuwd naar wat we allemaal te zien gaan krijgen.
Same my dude! Maar toch veel succes met het examen!

Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang dit gaat duren? Heb in het begin gelezen dat het 1 uur was, maar daarstraks las ik plots ergens 2 uur?
Merci, jij ook veel succes!

Wat je zegt van 1 of 2u is ook wat ik heb gelezen, denk niet dat er een 'officiële tijdsduur' is...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron