Re: PlayStation 5

306
gamerke1992 wrote:Ik zit klaar :D
Nou nou nou ze zijn al meer dan een minuut te laat :P

Haha lang geleden dat ik met zo veel afwachting naar iets heb zitten kijken
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

308
Een zeer geslaagde stream naar mijn mening. Er zijn bepaalde games waar ik op hoop die ik nog mis maar die kunnen uiteraard nog komen. Zeer blij met Ratchet & Clank en de nieuwe Spider-Man :jip:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

310
Hmm niet echt overtuigd van het design. Hopelijk kan je hem ook gewoon plat leggen.
Die headset is echt machtig!!! Docking station echt tof. Benieuwd wat het allemaal gaat kosten.

De stream was 2 minuten bezig en al geslaagd. Gran Turismo 7 :love: :love: :love:
Good old career mode.

Persoonlijk niet echt verwonderd met de getoonde games. Nu ja de toppers waren wel aanwezig. Horizon ziet er prachtig uit.

Geen prijs?

Benieuwd als er een verschil is in SSD met de Digital Edition.
Image

Re: PlayStation 5

313
WAAAHHH :love:

Wat een show! En elke keer dat je denkt: de grote kanonnen zijn nu wel op: BAM, nog eentje! :O

Enige minpuntjes voor mij:
Hij is niet stapelbaar zoals de PS4 wel was en de kastruimte is ergens toch wel beperkt. En wit... zwart is meer mijn kleur :P
Maar desondanks wel een erg knap design en niet zo'n doos als de xdoos! :cool:

Als hij platligt zijn het net de waves die je ook krijgt op het opstartscherm van de PS3! :P
En die wave zit ook in het default theme van de PS4.
Image

Re: PlayStation 5

314
Als je een redelijk makkelijk overzicht van de games wilt, kan je even op de PlayStation.Blog kijken.
Voor de meeste games is een artikel en trailer verschenen. Je kan zelfs op de main pagina op de afbeelding klikken om daar de trailer te zien zonder dat je heel artikel moet openen.

https://blog.playstation.com/

En ondertussen is er ook een recap bericht verschenen op de PSBlog:
https://blog.playstation.com/2020/06/11 ... d-to-know/
Image

Re: PlayStation 5

315
ik sluit me aan bij NTGS gabber. Ik vind het design ook maar zo zo, ben niet echt omver geblazen. Maar goed, ik ben op dat vlak niet veeleisend, dat is niet voor mij het belangrijkste. Dat zijn de games, en daar zit het wel snor. Indien er een zwarte versie komt, opteer ik die versie wel.
cron