Re: PlayStation 5

346
Ik ga ook sowieso voor de disc versie. Het kan wat duurder zijn bij aankoop, maar dat wordt zo gecompenseerd doordat er vaker goedkope games op disc te vinden zijn. De PS Store heeft vaak wel goede sales, maar er is minder vrijheid dan ze gewoon in de winkel of tweedehands te kopen. Plus dat ik ook graag mijn gamecollectie zie staan :)

Re: PlayStation 5

347
paveman wrote:Ik ga absoluut voor de disc versie. Het zal misschien maar € 100 schelen: dat heb ik wel over voor meer opties. Daarbij vertoont de disc lezer van mijn PS4 kuren (en hoop ik dat de fysieke games die ik nog in backlog heb backward compatible zijn), dus vind ik een 'reserve' wel handig :D. Tot slot ben ik een ouderwetse verzamelaar (alleen van games die ik zelf ook speel of iig zou willen spelen) en vind ik het daarom leuk om een heel aantal fysieke games te hebben én ben ik geneigd games voor mijn verjaardag te vragen: wel zo handig als men je dan een fysieke game kan geven.

@kolm: top om zo een idee te krijgen van de grootte. Wat mij betreft prima dat ie zo groot is: liever meer ruimte voor ventilatie dan een zo'n compact mogelijk ding....
Ik denk dat de ventilatie de hoofdreden is dat hij zo groot is. Tijdens hun tech presentatie voor GDC was dat echt 1 van de punten waar ze een oplossing voor zochten. Daar hadden ze het toen vooral over variabele frequenties van de CPU en GPU die dan tot een max temperatuur te combineren waren naar wens. Als ik dat goed begrepen heb tenminste :p

Het blijft natuurlijk afwachten of dat ook allemaal echt werkt. Bij de PS4/PS4 pro is het probleem vaak dat er slechte koelpasta is gebruikt of dat hij niet goed was gedaan. Voor de meeste PS4's die opstijgen als een jet bij het minste, is het probleem opgelost door de koelpasta te vervangen. Moet je natuurlijk wel vertrouwen hebben dat je dat goed kan doen of anders laten doen ;)
Image

Re: PlayStation 5

350
met0t0 wrote:Ik ga ook sowieso voor de disc versie. Het kan wat duurder zijn bij aankoop, maar dat wordt zo gecompenseerd doordat er vaker goedkope games op disc te vinden zijn. De PS Store heeft vaak wel goede sales, maar er is minder vrijheid dan ze gewoon in de winkel of tweedehands te kopen. Plus dat ik ook graag mijn gamecollectie zie staan :)
disc versie all the way !!

Re: PlayStation 5

354
Ik vind het er goed uitzien!

Al heb ik wel al enkele edits gezien en als het blauwe doosje vervangen wordt door een wit of een zwarte box dan ziet het er wel iets beter uit naar mijn mening. Maar ik snap de keuze van het blauwe wel
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

355
Ik vind het ook wel mooi, op het blauwe na eigenlijk... Toevallig recent AC Revelations bovengehaald en volgens mij is dat de enige PS3-game die ik heb in een zwart doosje en ik vind het eigenlijk wel mooi.

Daarnaast is dat blauwe ook zo PS4... PS3 was transparant en PS4 was blauw, zou leuk zijn als we dan zwart of wit krijgen voor PS5 om het goed uit elkaar te houden. Al zouden ze dan waarschijnlijk wit nemen wegens console is wit... :think:
Image

Re: PlayStation 5

358
Image


Dit zou gelekt zijn, een zwarte PS5 met rode accenten. Geen idee of het echt is, lijkt me niet onrealistisch. Voor mij persoonlijk toch sowieso de witte met blauw.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

359
Persoonlijk zou ik ook voor de wit met zwarte gaan en de blauwe accenten. Ik denk echter iemand te kennen die de zwarte laat prevaleren, mits bij release beschikbaar. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

360
Sora_Lizard wrote:Persoonlijk zou ik ook voor de wit met zwarte gaan en de blauwe accenten. Ik denk echter iemand te kennen die de zwarte laat prevaleren, mits bij release beschikbaar. :D
:saint:

Al zou ik dan liefst zwart met blauwe accenten hebben, dat is toch meer PlayStation :p
Dit rood doet me erg denken aan computers en dan vooral aan MSI.
Image
cron