Re: Je nieuwste trophies

426
Table Top Racing: World Tour 100% na uitspelen van de DLC!
De game is na de patches echt een stuk lastiger geworden, vooral het driften maar ook de AI van de tegenstander was een stuk slimmer geworden.

Supernova!
Get 3 stars in all 'Tropical Ice' events.

Image
Image

Re: Je nieuwste trophies

430
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Motorstorm RC 100%.
Proficiat! :cool:
Ik vond het een heel leuke game, maar ik vond sommige tijden zo frustrerend om te behalen dat ik het toch maar opgegeven heb :-"
Ik herinner me ook nog dat die snelste raceklasse echt lastig was om die auto's te leren controleren! Die dingen gingen razendsnel en bij het minste gingen ze echt alle kanten op...
Image

Re: Je nieuwste trophies

432
Die controls vond ik niet erg, eerder wat Kolm omschreef. Kan zijn dat het beter zou gaan als ik nog eens opnieuw probeer, maar geen idee of ik daar zin in heb. Deze zomer misschien nog eens op de Vita proberen. Unlocken de trophies dan automatisch ook op PS3, of moet ge ze daar apart behalen?

Re: Je nieuwste trophies

433
met0t0 wrote:Die controls vond ik niet erg, eerder wat Kolm omschreef. Kan zijn dat het beter zou gaan als ik nog eens opnieuw probeer, maar geen idee of ik daar zin in heb. Deze zomer misschien nog eens op de Vita proberen. Unlocken de trophies dan automatisch ook op PS3, of moet ge ze daar apart behalen?
Die moet je apart behalen, maar volgens mij kun je dat simpelweg doen door de savegame van de ene versie bij de andere versie te synchroniseren.
Voor mij was destijds ook de besturing een grote spelbreker.
Image

Re: Je nieuwste trophies

434
Geen idee voor de PS3 versie.

De besturing is idd even wennen. De laatste race was een inhaalrace en moet je perfect rijden om het vooropgestelde aantal ingehaalde wagens te behalen. Verder heb ik de drift races redelijk vaak opnieuw gedaan. Maar tis nu niet overdreven onspeelbaar dat je de trophies niet kunt halen. Gewoon even wat tijd insteken en je bent er zo weer mee weg.
Image

Re: Je nieuwste trophies

435
Die besturing herinner ik me ook nog dat die raar was, maar tegen de tijd dat ik aan die supersnelle auto's zat had ik daar geen problemen meer mee. Tegen dan was het vooral nog wennen aan die supersnellen en voor bouncy auto's! :P
Image