Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9292
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:+++ Begonnen met Watch Dogs 2
Ben ik een tijdje geleden ook mee begonnen, maar jammer genoeg vond ik hem niet zo goed... Er lag voor mij toen een iets te grote focus op stealth en veel verhaal was er ook niet. Maar ja, ieder zijn ding ;)
Ik moet zeggen dat ik de stealth ook niet zo super goed vind werken, dus dat ik er mij vaak doorheen schiet :P
Toch een verbetering tegenover de eerste game, veel meer variatie :)

+++ Verlof!
+++ Vrijdag The Last of Us Part II
+/- Een jaar geleden dat ik mijn voet gebroken heb. Het voelt al veel beter, maar toch nog vaak pijn bij bepaalde bewegingen. Deze week nog eens op vervolgafspraak, hopelijk gewoon het nieuws dat dat normaal is en dat er niks mis is

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9293
met0t0 wrote:. . . .
+/- Een jaar geleden dat ik mijn voet gebroken heb. Het voelt al veel beter, maar toch nog vaak pijn bij bepaalde bewegingen. Deze week nog eens op vervolgafspraak, hopelijk gewoon het nieuws dat dat normaal is en dat er niks mis is
Ik hoop het met je mee. :hi5:
Ik hoop tevens dat de pijn snel zal verdwijnen. Pijn is zeer vermoeiend. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9294
--- Totaal elk gevoel van tijd kwijt zijn door thuis te werken, ik had totaal niet door dat ik hier al zo lang niet meer geweest was! :o
--- De onzekerheid van een job in het onderwijs (als ondersteuner), ik heb nog altijd geen idee of ik in september opnieuw kan werken en hoeveel uren dat zou zijn. Mijn collega's zeggen dat dat normaal is en ik snap dat dat de gang van zaken is, maar normaal vind ik dat eigenlijk niet...
+++ Wel fijne andere jobs om voor te solliciteren, toch maar op veilig spelen :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9295
W.O.L.F. wrote: --- De onzekerheid van een job in het onderwijs (als ondersteuner), ik heb nog altijd geen idee of ik in september opnieuw kan werken en hoeveel uren dat zou zijn. Mijn collega's zeggen dat dat normaal is en ik snap dat dat de gang van zaken is, maar normaal vind ik dat eigenlijk niet...
Dat is inderdaad het grote nadeel aan onderwijs. Mijn vriendin is nu 3 jaar aan het werk als leerkracht en weet nooit of zo opnieuw mag beginnen tot in de grote vakantie. Één keer wist ze het al eind juni en andere keren zelfs pas in augustus. Dat geeft heel veel stress, want ze wil niet zonder werk vallen.

Nu solliciteert ze gewoon al vanaf juni, om zeker te zijn dat ze een job heeft in september, ook al mag ze misschien in die specifieke school blijven. Daar kan ze gewoon niet op wachten.

Al de jobs die ze tot nu toe heeft gehad waren vervangingen van 6 maand of een jaar van leerkrachten in zwangerschapsverlof of burn-out. Als deze op een dag plots zeggen: hier ben ik weer. Ligt zij gewoon de dag nadien weer buiten. Ik begrijp die mentaliteit echt niet.

Om maar te zwijgen van het miezerige loontje, al die overuren, weekends, werken in vakanties, de slechte reputatie die het beroep heeft in de maatschappij.

De opmerking: jij hebt wel vaak vakantie en moet maar 21 uur per week werken. Komt heel vaak voor, terwijl ze meestal 40 uren weken heeft of meer en de helft van de vakanties aan het werk is.

+++ game mania heeft mij echt verrast over hun klantvriendelijkheid
--- ik had one piece pirate warriors 3 gekocht voor mijn ps vita. En nu 3 weken later zie ik pas dat er een verkeerde game in het doosje stak (one Piece unlimited world).
+++ ik mocht het komen omruilen voor iets anders. Dus had just cause 4 genomen en aangevuld met een 10 euro psn voucher
+++ zegt hij plots: ik kan die ps vita game toch niet meer verkopen, hier je krijgt het gratis terug!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9296
-------- Reis geboekt begin dit jaar bij een lokaal reisbureau. We hadden een mail aangekregen waarin ons uitdrukkelijk vermeld stond niet te bellen of te mailen tijdens de quarantaine.
-------- Mooi geluisterd, maar we wilden wel annuleren! Uiteindelijk in mei pas contact opgenomen en kregen we te horen dat we dat vroeger moesten doen tijdens de quarantaine periode. Nu zouden we rond de 1100 euro moeten betalen
+++++ Test aankoop gebeld en zij vonden dit ook niet kunnen
+++++ Wat gedreigd bij dit reisbureau en nu moeten we plots nog maar 250 euro betalen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9297
Mr.Wolf wrote:@Captain
Denk niet dat ik een mailtje heb aangekregen. Tenzij ons ma per ongeluk toen de mail heeft verwijderd, aangezien dat account nog steeds op haar email staat.
En ja, ik vond het gewoon de lastige trophy van de hoop. Heb er toch even op moeten oefenen haha
Ik heb nu nog niets ontvangen, ga ze eens moeten contacteren.
Niet de simpelste inderdaad, maar gelukkig is die uiteindelijk ook niet moeilijk als je wat probeert op de motor en een goede plek gevonden hebt ;)
Gamefreak wrote:de kapitein is helemaal terug, de langste posts van pressxtorevive.com en.... alle sites daarbuiten komen terug op zijn conto !!
Ik moet ergens beginnen, nietwaar?
Mr.Wolf wrote:------ Ik zou graag in sommige mensen hun hoofd willen kijken...
Dat kan, als dokter...of meer luguber met een hamer? :think:
met0t0 wrote: +/- Een jaar geleden dat ik mijn voet gebroken heb. Het voelt al veel beter, maar toch nog vaak pijn bij bepaalde bewegingen. Deze week nog eens op vervolgafspraak, hopelijk gewoon het nieuws dat dat normaal is en dat er niks mis is
Succes, ik kan goed begrijpen hoe het voelt.
Sora_Lizard wrote:Ik hoop tevens dat de pijn snel zal verdwijnen. Pijn is zeer vermoeiend.
So true ;(

+++ Sony & PS5 did it again. Ik zal nog lang een PlayStation hebben zo te zien.
+++ Leuk met broer en zus naar alle nieuwe gametrailers kijken
+++ LEGO, games, anime, blu-rays voor mezelf gekocht omdat het binnenkort mijn verjaardag is. Oh en een taart, feestje en al de rest wat bij verjaardag horen heb ik niet nodig

over het volgende weet ik niet hoe ik me moet voelen
... Mijn arts en ik gaan proberen om mij op 50% werkhervatting te krijgen, mede door druk van het werk en omgeving
... Op datzelfde moment wil mijn baas mijn afwezigheid bespreken (ik denk "buiten" of "begin te werken")
... Hierdoor aanzienlijk veel stress gekregen en slecht slapen
... Bepaalde zaken in orde brengen waar ik nu nog niet aan had gedacht = (lees verder sarcastisch): ik ben de beste in een goede indruk te maken
( er zit veel overbodige administratie in die ik door mijn herstel niet prioriteit geef, maar nu komt alles plots dus in 5de versnelling )

--- Komende weken en maanden gaan geen pleziertje zijn want de pijn blijft duren in mijn knie, en die is normaal volgens mijn arts te wijten aan mijn beenspieren die nog onderontwikkeld zijn, kan nog 3 tot 6 of meer maanden last hebben en dat terwijl ik werk
--- Hopelijk is er daar begrip voor op mijn werk
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9298
Kwestie leerkracht en werkzekerheid: welkom to the club!

Mijn vrouw heeft 7 jaar interims gedaan en moest in 2 scholen in dezelfde keten nog enkele weken doen om Tadd te worden. Elk jaar hetzelfde liedje, geen uren, geen vakken, die heeft voorrang, blablabla. Maar ze was wel onmisbaar volgens hun!! Maar wel iedere keer opnieuw interim, nieuwe syllabus maken, en dan 3/4 in het schooljaar komen de vastbenoemde terug.
Uiteindelijk was het in september weer niets en heeft ze mede door mijn toedoen nieuwe job gezocht.

Ze is nu heel tevreden met haar nieuwe job en kijkt al lang niet meer terug op haar onderwijsperiode.
Image
cron