Re: Welke serie volg je momenteel?

1246
Tiger King uitgekeken. Zeer bizarre documentaire! Gaat over een groep Amerikanen die exotische dieren houden in hun eigen dierentuin. Iedereen is gek en iedereen lijkt wel crimineel. Het gaat dan ook vooral over Joe Exotic die zogezegd geprobeerd heeft zijn rivale Carole Baskin te vermoorden. Zeer interessant om te zien hoe messed up de hele situatie is. Uiteindelijk weet je ook niet goed wat er allemaal klopt van het verhaal en ben je ook niet zeker of Joe nu echt wel voor 22 jaar in de gevangenis hoort. En als Joe toch maar in de gevangenis moest, moeten de anderen dan ook niet veroordeeld worden? Heel veel zaken in deze serie die toch wat vraagtekens oproepen en waar heel wat discussie mogelijkheden rond ontstaan!
Er was ook heel wat beeldmateriaal te zien over Joe. Hij hield ervan om in de spotlights te staan, en filmde dan ook echt alles!
Ben vooral benieuwd hoe deze situatie nu verder gaat aflopen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1248
paveman wrote:Ik heb de serie niet gezien, maar wel wat voorstukjes, dus ik heb inhoudelijk geen weet, maar voor wat betreft jouw opmerking dat je niet goed weet wat er allemaal klopt, of niet: geldt dat niet voor alle Amerikaanse 'reality' series?
Haha, geen idee :p Ik kijk normaal gezien geen reality series. Dit was nu eens een uitzondering omdat deze zo goed zou zijn
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1249
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:The Letter for the King 6/10

Mooie landschappen en gevechten lijkt wat op LOTR, maar lijkt soms te geacteerd en meer iets voor kinderen aangezien alle hoofdpersonages kinderen zijn.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Is dan ook gebaseerd op een Nederlandstalig kinderboek! Heb beide boeken gelezen toen ik nog in het lager zat, en toen waren deze super :p
Had er nog nooit van gehoord dus wou deze een kans geven en ook omdat die kort was ;)

Ben paar weken geleden begonnen met Peacky Blinders en vind het echt wel goed. Grauw en volwassen sfeer. Mooie kledij wel retro of vintage. Begin nu aan S4.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1250
Net gehoord dat Hartley Sawyer ontslagen is in The Flash omwille van enkele Tweets van 8 jaar geleden! Beetje gekke reactie vind ik van de showrunners. Hij heeft zich geëxcuseerd en zijn collega's lijken hem in eerste instantie ook wat onder de bus te gooien. Nu denk ik zelf wel dat mensen kunnen groeien en dat hij oprecht spijt heeft!
In ieder geval vond ik Sawyers personage een van de voornaamste redenen om nog te kijken naar The Flash, maar ik vrees dat dit mijn laatste seizoen was!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1251
Mr.Wolf wrote:Net gehoord dat Hartley Sawyer ontslagen is in The Flash omwille van enkele Tweets van 8 jaar geleden! Beetje gekke reactie vind ik van de showrunners. Hij heeft zich geëxcuseerd en zijn collega's lijken hem in eerste instantie ook wat onder de bus te gooien. Nu denk ik zelf wel dat mensen kunnen groeien en dat hij oprecht spijt heeft!
In ieder geval vond ik Sawyers personage een van de voornaamste redenen om nog te kijken naar The Flash, maar ik vrees dat dit mijn laatste seizoen was!
Dat is jammer. Dat personage gaf een luchtige en grappige sfeer aan de reeks.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1252
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:Net gehoord dat Hartley Sawyer ontslagen is in The Flash omwille van enkele Tweets van 8 jaar geleden! Beetje gekke reactie vind ik van de showrunners. Hij heeft zich geëxcuseerd en zijn collega's lijken hem in eerste instantie ook wat onder de bus te gooien. Nu denk ik zelf wel dat mensen kunnen groeien en dat hij oprecht spijt heeft!
In ieder geval vond ik Sawyers personage een van de voornaamste redenen om nog te kijken naar The Flash, maar ik vrees dat dit mijn laatste seizoen was!
Dat is jammer. Dat personage gaf een luchtige en grappige sfeer aan de reeks.
Inderdaad, vroeger was dit Cisco, maar op de een of andere manier is hij veel serieuzer geworden! De enigste personages waarvoor ik eerlijk gezegd nog keek waren Barry, Ralph en Wells!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1256
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:Een tijdje terug naar Modern Family beginnen kijken, ondertussen al aan seizoen 7
Daar ben ik nu ook mee bezig! Ik vind die echt geweldig
Image
Ik durf zelfs bijna te zeggen dat ik deze leuker vind dan The Big Bang Theory!
Ik vind het ook echt geweldig, denk dat ik ze ongeveer gelijk zou plaatsen :) Bij Modern Family had ik het gevoel dat er ter hoogte van seizoen 4/5 (als ik het me goed herinner) een paar afleveringen een dipje was maar nu vind ik het altijd maar beter en beter worden! Echt een feel good serie waar ik eens goed mee kan lachen :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1259
Modern Family helemaal uitgekeken, vond het een zalige sitcom. Juist lichtje teleurgesteld door de laatste aflevering, maar algemeen gezien zeer tevreden. En nadien nog even 'A Modern Family' bekeken, een korte docu over het afscheid. Mooi om na het aflopen van de serie nog eens te bekijken.

Nu aan de slag met After Life S2 en voortdoen aan Better Call Saul, al ging me dat nogal traag...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron