Re: Je nieuwste trophies

438
Battlefield Bad Company

Beans Bullets Bandages => 10002 kills in multiplayer.

Deze trophy heb ik al altijd willen behalen. Ten tijde van de release van de game was er geen trophy support. Die is later toegevoegd. Ik heb toen ik wat meer in trophy hunten was de SP gespeeld en heel wat multiplayer.

Er zijn 2 modes.
* conquest op grotere mappen waar je vlaggen moet veroveren en blijven houden om de balk van versterking van het ander team te laten zakken.
* goldrush waar er 2 kisten staan die je moet vernietigen. Eens vernietigd komt er een nieuw stuk map vrij en terug 2 nieuwe kisten. 1 team moet vernietigen, ander team verdedigen. Die is mijn favoriete mode.

De game is ondertussen al 12 jaar oud en zit vol met Veterans die de game al 10+ jaar spelen. One shot kills, spawn trapping waarbij ze alle spawns vanbuiten kennen en je gewoon geknived wordt, helikopters die niet kapot te krijgen zijn en constant raketten op je hoofd krijgen.
Letterlijk elke dag dezelfde spelers die online zijn. De top 100 die strijden voor hun plaats op de leaderboards.

Waarom ik destijds niet heb door gedaan, het is mij een raadsel. De mode die het meest gespeeld wordt is conquest. Veel kills kun je niet maken..
Ik ben begonnen 6 dagen geleden met 9226 kills. Ik heb sindsdien gemiddeld elke dag minimum 5u gespeeld. Gemiddeld iets van een 110-120 kills per speelsessie. En veel frustratie.
Maar ik heb hem.

De game staat op 97% en ik zal nooit platinum halen in deze vanwege de awards trophy. Voor de geïnteresseerden, zoek het maar eens op.

Ik beschouw deze game dan ook eindelijk als afgesloten. De game kan op rust en in mijn gedachten als iconische game herinnerd worden.

Tevreden met een ultra rare trophy erbij.

Image
Image

Re: Je nieuwste trophies

439
Klinkt als de 10.000 kills in Resistance 2 toen ik de laatste batch deed. Als je tegen een Russische clan speelde waarbij ze elk 200.000-500.000 kills hadden, dan werd elke spawn in het oog gehouden door een sniper en was het insta death on spawn. Kon je toch spawnen en weg geraken, dan was er nog de jump trick met de wraith waardoor je geen kans maakte, zelfs als jij ze eerder zag, maar meestal sprongen die uit het niks tevoorschijn.

Jammer van die laatste 2 trophies... Je moet waarschijnlijk met een hoop zijn om te boosten?
Image

Re: Je nieuwste trophies

440
Je hebt wat volk nodig. De game community is nogal toxic. Boosters worden lastig gevallen, spelers die constant team kills doen en sommige awards zijn echt lastig te halen. 50 keer iemand killen door met een boot over te varen... 4 road kills met een helikopter in een round.. De RU helikopters zijn glitched waardoor je alleen awards kan halen met de Amerikaanse variant in het spel... Enz.
Bovendien zijn de laatste jaren de servers erg onstabiel en laggy geworden. De game wordt nog steeds geboosted en die awards trophy wordt nog altijd behaald. Maar ik heb het er eerlijk gezegd niet voor over om nog eens maanden te spenderen om alles te boosten en om te gaan met de frustratie van team kills en uren te spelen zonder vooruitgang.
Ik heb het geaccepteerd dat de game op dit percentage zal blijven staan.

Hetzelfde met Top Spin 4. Online een tournament winnen was voor mij onmogelijk. Die spelers hadden een level 20 speler die constant aces sloeg. Ik heb het tot vervelens toe geprobeerd maar tis mij nooit gelukt. Jammer want dit is denk ik de laatste tennis game dat ik serieus wat uren heb gespeeld.

Soms moeten we accepteren dat we een game niet op 100% trophy completion zetten.
Image

Re: Je nieuwste trophies

442
Toch proficiat! :P

En dat van Battlefield snap ik ook wel.... Je moet eigenlijk al een volle lobby met boosters hebben, maar afhankelijk van of er een party systeem is of niet, is dat bijna onmogelijk... Enige moment dat zoiets kan gebeuren is als er een server closure wordt aangekondigd. Dan gaan er overal grote boost groepen uit de grond schieten net zoals bij uncharted het geval was.
Image

Re: Je nieuwste trophies

444
@Kolm: er zijn nu ook grote boostgroepen nog. Probleem is gewoon dat de Veterans hier geen aandacht aan besteden. Zelfs diegene die 10+ jaar deze game al spelen halen die trophy zelfs niet. Het is allemaal wel te doen maar het vraagt echt serieuze volharding en omgaan met vele speelsessies zonder vooruitgang.

@Roy: bedankt. Makkelijke plat trouwens ;)
Image

Re: Je nieuwste trophies

445
Proficiat met de volhouding, zowel voor GRID als Battlefield Bad Company!
Ik heb mij enorm geamuseerd met Battlefield Bad Company en hem bijna een hele zomer volledige dagen gespeeld :P Na de trophy ondersteuning niet veel meer gespeeld, dus ja, dan niet de moeite gedaan om toch de platinum te proberen halen. Echt te zotte dingen die ge ervoor moet doen :dizzy:
cron