Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1398
Gamefreak wrote:Coco, hartverwarmende animatiefilm. 9/10
Zeer mooie film inderdaad!

Palm Springs, de nieuwe van Andy Samberg 8/10

Verbazingwekkend goed voor een comedy. Origineel plot dat een beetje van de pot gerukt is, maar het werkt heel goed. Not your average romcom
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1401
Sanity penguin wrote:The old guard 7/10.
Ok maar ook niet meer dan dat. Mager verhaaltje.
Hetzelfde hier. Had er meer van verwacht aangezien onze Belgische acteur meespeelt.

Inception 9,5/10
Dit moet één van de beste films ooit zijn. Heb hem nu al 5 tal keer gezien en blijft indrukwekkend. Zeker aangezien het een breinbreker is en ik hem minstens 2 keer moest zien vooraleer ik mee was. Deze keer op Netflix maar heb hem ook op blu-ray gekocht. Nolan is een meesterlijke regisseur. Net zoals bij Interstellar zit er veel meer achter dan je denkt qua fysica en het brein misleiden aspect. Geef hem geen 10 omdat ik niet zeker ben of dit in de echte wereld kan de perfectie....

No Country for Old Men 8/10
Lekker bloederig en sadistisch. Zou nog een Tarantino kunnen zijn.

The Matrix Trilogie 8/10
De 1e blijft duidelijk de beste. Voor die tijd indrukwekkende special effects. Dit heeft Reeves op de kaart gezet.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1402
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:The old guard 7/10.
Ok maar ook niet meer dan dat. Mager verhaaltje.
Hetzelfde hier. Had er meer van verwacht aangezien onze Belgische acteur meespeelt.

Inception 9,5/10
Dit moet één van de beste films ooit zijn. Heb hem nu al 5 tal keer gezien en blijft indrukwekkend. Zeker aangezien het een breinbreker is en ik hem minstens 2 keer moest zien vooraleer ik mee was. Deze keer op Netflix maar heb hem ook op blu-ray gekocht. Nolan is een meesterlijke regisseur. Net zoals bij Interstellar zit er veel meer achter dan je denkt qua fysica en het brein misleiden aspect. Geef hem geen 10 omdat ik niet zeker ben of dit in de echte wereld kan de perfectie....

No Country for Old Men 8/10
Lekker bloederig en sadistisch. Zou nog een Tarantino kunnen zijn.

The Matrix Trilogie 8/10
De 1e blijft duidelijk de beste. Voor die tijd indrukwekkende special effects. Dit heeft Reeves op de kaart gezet.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik ben vooral benieuwd naar Tenet van onze Nolan, dat binnenkort uitkomt! Lijkt ook weer een zeer speciaal principe te worden!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1404
Mr.Wolf wrote: Ik ben vooral benieuwd naar Tenet van onze Nolan, dat binnenkort uitkomt! Lijkt ook weer een zeer speciaal principe te worden!
Vanaf morgen is deze te zien in de zalen. Benieuwd. Heb al krantenartikel gelezen en blijkt opnieuw een breinbreker ifv tijd :smug:

The Bourne franchise: Kon me niet speciaal bekoren 5,5/10.
The Theory of Everything: Over Stephan Hawking heel mooie film 8/10
Image