Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

85
Toon8 wrote:
FGras wrote:Nightcrawler.
Veel mensen vonden het een goede film. Ik vond m niet veel aan.

7/10
Maar toch een 7? Ik vond dat gyllenhaal zeer goed die creep speelde en vond de film zeer fucked up.
Daarom dus :p
Het meeste was wel goed, op het belangrijkste na. Het verhaal was gewoon niet veel aan.
T bleef mij niet boeien gedurende de film.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

87
M-power wrote:the fast and the furious 7

Ik zou de film een 10 willen geven omwille van de paul tribute en de film begon zeer goed, maar zakte daarna wat in :cry:
9/10. Sorry Vin, geen oscar deze keer :)

ps. De zaal zat volledig vol, er was geen enkele lege plaats meer, nog nooit gezien. :dizzy:
Ik ga de film vanavond gaan bekijken, in kortrijk spelen ze hem in 3 verschillende zalen dus zal het ook wel druk zijn :(
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

88
Toon8 wrote:
M-power wrote:the fast and the furious 7

Ik zou de film een 10 willen geven omwille van de paul tribute en de film begon zeer goed, maar zakte daarna wat in :cry:
9/10. Sorry Vin, geen oscar deze keer :)

ps. De zaal zat volledig vol, er was geen enkele lege plaats meer, nog nooit gezien. :dizzy:
Ik ga de film vanavond gaan bekijken, in kortrijk spelen ze hem in 3 verschillende zalen dus zal het ook wel druk zijn :(
Ik ben naar Roeselare geweest.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

89
M-power wrote:
Toon8 wrote:
M-power wrote:the fast and the furious 7

Ik zou de film een 10 willen geven omwille van de paul tribute en de film begon zeer goed, maar zakte daarna wat in :cry:
9/10. Sorry Vin, geen oscar deze keer :)

ps. De zaal zat volledig vol, er was geen enkele lege plaats meer, nog nooit gezien. :dizzy:
Ik ga de film vanavond gaan bekijken, in kortrijk spelen ze hem in 3 verschillende zalen dus zal het ook wel druk zijn :(
Ik ben naar Roeselare geweest.
Moet je daar nog altijd vechten voor je plaats? Ik heb daar eens pirates of the caribbean 3 gaan kijken het 1e weekend dat hij uitkwam en de zaal was ook uitverkocht. Toen moesten men pa en ik voor de deur duwen en trekken voor onze plaatsen te behouden en toen de deur open ging lopen om stoelen te kunnen bemachtigen voor men ma en men zussen. Der zaten zelf mensen op de trappen omdat ze anders niet samen konden zitten :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

90
Toon8 wrote:
Moet je daar nog altijd vechten voor je plaats? Ik heb daar eens pirates of the caribbean 3 gaan kijken het 1e weekend dat hij uitkwam en de zaal was ook uitverkocht. Toen moesten men pa en ik voor de deur duwen en trekken voor onze plaatsen te behouden en toen de deur open ging lopen om stoelen te kunnen bemachtigen voor men ma en men zussen. Der zaten zelf mensen op de trappen omdat ze anders niet samen konden zitten :P
Het is idd nog altijd zonder genummerde stoelen, maar toen we daar 30 min voor de film begon toekwamen waren de deuren al open en konden we nog rustig een plaats kiezen. Er was wel iemand die zorgde dat iedereen naast elkaar ging zitten zodat er geen lege plaatsen over waren.
Ik heb toch niemand op de trap zien zitten:p
Image