Re: Welke serie volg je momenteel?

1264
RoyVdW wrote:@gamerke; Hoe is die 100?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik vind dat zeker een spannende serie. Elk seizoen is verschillend genoeg om na 7 seizoenen te blijven boeien.

Bij het eerste seizoen dacht ik wel even dat het zo een typische tienerreeks zou zijn, maar dat is niet het geval.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1271
paveman wrote:
dividedx11 wrote:Terug beginnen kijken naar The Bridge (Bron | Broen), wat blijft dat een goede serie...
Geweldige serie inderdaad!
Had heel vroeger 1-3 gezien maar wist daar amper nog iets van, nu opnieuw begonnen en heel benieuwd naar het 4de seizoen ook.

@Roy, zeker niet twijfelen om te beginnen kijken ;) Toch zeker niet als je van misdaad series houd.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1272
Ondertussen aan seizoen 3 van Star Wars Rebels. De Clone Wars serie vond ik doorgaans heel goed, Rebels iets minder. Het eerste seizoen rekt onnodig lang de introductie van de personages, seizoen 2 heeft gelukkig wel een heel aantal sterke punten. Hopelijk wordt het met seizoen 3 & 4 nog beter.
Eerst had ik er niet veel interesse in, maar als groot Star Wars fan was ik toch iets te benieuwd naar deze verhaallijn om het te laten liggen.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1273
The Walking Dead stopt na seizoen 11. Seizoen 10 krijgt nog 6 afleveringen en Seizoen 11 zal uit 24 afleveringen bestaan.
Het is dan natuurlijk nog niet klaar met de walking dead. Er komen nog wat spin off series. Maar de main serie is gedaan na seizoen 11. Wat pas zal eindigen in 2022
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1274
Marty wrote:The Walking Dead stopt na seizoen 11. Seizoen 10 krijgt nog 6 afleveringen en Seizoen 11 zal uit 24 afleveringen bestaan.
Het is dan natuurlijk nog niet klaar met de walking dead. Er komen nog wat spin off series. Maar de main serie is gedaan na seizoen 11. Wat pas zal eindigen in 2022
Heb het ook gelezen. Die spin offs zijn van Daryl en Carol. Goed dat het stopt nu maar hopen dat die spins het niet onnodig uitmelken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron