Re: PlayStation Plus

1878
Marty wrote:Blijkbaar is Sony geld aan het uitgeven aan ps+ members
Image

Iemand hier toevallig al iets ontvangen?
Ik heb een gratis PlayStation Plus PS4 thema ontvangen. :)
Verder zijn er PS Plus exclusieve packs e.d. gratis te verkrijgen blijkbaar. :cool:

@RoyVdW, waarom meteen weer zo negatief?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1879
Het zal zo mijn kritische stijl zijn Sora. Eerder realistisch hoef je niet negatief op te vatten. Niets is gratis er zal wel iets tegenover staan. Maar zoals ik al zei mooi. Benieuwd of iedereen iets krijgt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1880
Ik geef je een goede raad RoyVdW, probeer gewoon eens een keer blij te zijn en je zult zien dat er enorm veel gratis is in het leven. ;)
Image

1883
RoyVdW wrote:Heel mooi, maar das een teken dat ze teveel vragen voor hun diensten als ze die mogelijkheid hebben. Een corona kado zal het niet zijn.

Er staat letterlijk in het plaatje dat het gaat om de viering van het 10 jarig bestaan van ps+

Maar ik zelf heb ook (nog) niets ontvangen
Image

1884
Probleem bij zulke zaken is dat diegene die niets ontvangen zich benadeeld voelen.
Ik volg een paar Playstation groepen op FB en daar is het ook hetzelfde.

Persoonlijk heb ik ook (nog?) niets ontvangen. Maar heb nooit echt geluk met zoiets :D
Goed voor die die wel iets krijgen!

@Sora: wat bedoel je met een gratis PlayStation Plus thema? Is dat die wat we gratis konden downloaden voor het 10-jarig bestaan? Want iedereen krijgt die :)
Image

1885
@marty; Kan wel lezen, maar zou nu in deze periode kunnen aangezien dit toevallig samenvalt en om een game staycation te promoten bv.

@ruler; Klopt dat thema krijgt iedereen. Ik reageerde aanvankelijk zo omdat €10 best veel is als iedereen dit zou krijgen en dat lijkt me ongeloofwaardig. Zo wel is dat top natuurlijk.

Image

1886
RoyVdW wrote:@marty; Kan wel lezen, maar zou nu in deze periode kunnen aangezien dit toevallig samenvalt en om een game staycation te promoten bv.

@ruler; Klopt dat thema krijgt iedereen. Ik reageerde aanvankelijk zo omdat €10 best veel is als iedereen dit zou krijgen en dat lijkt me ongeloofwaardig. Zo wel is dat top natuurlijk.

Er zit altijd wel een strategie achter. Wat je niet mag vergeten is dat die 10 euro geen cash geld is. Dit is een virtueel bedrag dat je enkel en alleen in hun eigen store kan opgebruiken. Dit zet waarschijnlijk veel mensen aan om tot een aankoop over te gaan die ze anders misschien niet gemaakt zouden hebben. En in vele gevallen zullen mensen nog bijleggen op dit bedrag omdat de game bv 15, 20, 30,... euro kost.

Dit is voor Sony puur extra inkomen, want anders hadden deze personen gewoon niets uitgegeven. En daarboven op hebben ze geen andere kosten zoals transport, het maken van het doosje en de disk, lonen die betaald moeten worden in dit proces,...

Maar het grootste doel zal publiciteit zijn, wat nog veel meer inkomsten kan creëren.

Wanneer ze deals online plaatsten is de korting trouwens veel meer dan deze 10 euro die vrij te besteden is.
Image

1887
Ben ik blij dat ik bij iedereen hoor. :D
Is er mss iemand erg creatief geweest met photoshop? :P

IK denk dat gamerke op het goede spoor zit. :lol:
Image