Re: PlayStation Plus
1892Ik snap niet goed waarom het altijd een paar random mensen/groepen zijn die dit krijgen
1893Beperkt budget en hopelijk komt ooit iedereen een keer aan de beurt op die manier...Mr.Wolf wrote:Ik snap niet goed waarom het altijd een paar random mensen/groepen zijn die dit krijgen
Ik hoop wel dat ze ergens iets hebben inzitten dat je minstens het afgelopen jaar ofzo een keer online geweest moet zijn. Er zijn best veel slapende accounts van mensen die gestopt zijn of een nieuw account gestart zijn.
1894Ik heb € 10 ontvangen!
Precies wat gamerke zegt: ik ben van plan hiermee iets aan te schaffen wat ik anders niet snel had gedaan (PS3 DLC die nooit meer in Sale komen bijvoorbeeld), waar ik alsnog wat voor bij moet leggen.
Vergeet daarbij niet dat de PS5 er snel aankomt en ook dit (in mijn beleving) onderdeel is van het zieltjes winnen voor die nieuwe console. Iets weggeven heeft vaker te maken met een toekomstige uitgave van degene aan wie het gegeven wordt dan dat het delen van rijkdom is. Dat gezegd hebbende hoeven zowel Sony als M$ volgens mij op dit moment niet te klagen over de (operationele) winsten, maar dat heb ik niet nagekeken.
Precies wat gamerke zegt: ik ben van plan hiermee iets aan te schaffen wat ik anders niet snel had gedaan (PS3 DLC die nooit meer in Sale komen bijvoorbeeld), waar ik alsnog wat voor bij moet leggen.
Vergeet daarbij niet dat de PS5 er snel aankomt en ook dit (in mijn beleving) onderdeel is van het zieltjes winnen voor die nieuwe console. Iets weggeven heeft vaker te maken met een toekomstige uitgave van degene aan wie het gegeven wordt dan dat het delen van rijkdom is. Dat gezegd hebbende hoeven zowel Sony als M$ volgens mij op dit moment niet te klagen over de (operationele) winsten, maar dat heb ik niet nagekeken.
1895Ik denk dat een van de volgende PS+ spellen Fall Guys gaat worden. Hij komt volgende week dinsdag uit en in een stream had een marketing manager gezegd dat hij leuk nieuws had voor de PS4, maar het nog niet mocht verklappen, dus ik denk de kans groot is dat dat gaat gebeuren.
Ik heb de afgelopen tijd meegedaan in de beta van Fall Guys en het is echt een fantastisch spel. Het is een battle royal game dat begint met 60 en door soort minigames ga je verder of verlies je tot je de winnaar bent. Meer informatie is op de site te vinden: https://www.fallguys.com/
Ik heb de afgelopen tijd meegedaan in de beta van Fall Guys en het is echt een fantastisch spel. Het is een battle royal game dat begint met 60 en door soort minigames ga je verder of verlies je tot je de winnaar bent. Meer informatie is op de site te vinden: https://www.fallguys.com/
1897Plus games voor augustus zijn:
Fall Guys.
COD Modern Warfare 2 Remastered.
Hmmm die laatste had ik al, die eerste is niet mijn ding.
Oh well games genoeg in de backlog om in mijn vakantie te spelen.
Fall Guys.
COD Modern Warfare 2 Remastered.
Hmmm die laatste had ik al, die eerste is niet mijn ding.
Oh well games genoeg in de backlog om in mijn vakantie te spelen.
1898Daarnaast komt er ook nog een free online multiplayer weekend bij.
https://blog.playstation.com/2020/07/27 ... announced/Another free online multiplayer weekend is coming to PS4 next month, starting Saturday August 8 at 12:01am through Sunday August 9 at 11:59pm local time.
1899CODMW2 Remastered is nu al gratis beschikbaar voor PS Plus, Fall guys lijk ik echter helemaal niet te vinden in de store
1900Mw 2 is sinds gisteren te verkrijgen en Fall Guys komt daadwerkelijk pas op 4 augustus uitKolm wrote:CODMW2 Remastered is nu al gratis beschikbaar voor PS Plus, Fall guys lijk ik echter helemaal niet te vinden in de store
1901Ah, vandaar dat ik die nog niet kon vinden! Komt niet zo vaak voor dat ze een game op release al bij PS Plus doenMarty wrote:Mw 2 is sinds gisteren te verkrijgen en Fall Guys komt daadwerkelijk pas op 4 augustus uit
1902Ja klopt, de enige andere game die direct bij release bij plus zat was Rocket League. Is iiig de enige dat ik herinner)
1903Die had ik inderdaad ook via PSPlus, maar geen idee meer of dat ook op release was.
Ik las trouwens ook dat Rocket League deze zomer ook helemaal free to play zou worden inclusief alle DLC.
https://www.rocketleague.com/news/rocke ... is-summer/
Ik las trouwens ook dat Rocket League deze zomer ook helemaal free to play zou worden inclusief alle DLC.
https://www.rocketleague.com/news/rocke ... is-summer/
1904Kijk eens aan, dat van die €10 is dus toch echt! Jammer genoeg wel nog niks gekregen
Ik ben wel heel blij met de games bij PS+. Vorig jaar veel plezier beleefd aan de Modern Warfare Remastered, laat het vervolg maar komen
En dan volgend jaar MW3 Remastered en het is helemaal goed
Ik ben wel heel blij met de games bij PS+. Vorig jaar veel plezier beleefd aan de Modern Warfare Remastered, laat het vervolg maar komen
En dan volgend jaar MW3 Remastered en het is helemaal goed
1905Fall Guys is te downloaden. In de store staat ie nog op €19,99 maar zodra je die af wil rekenen wordt ie gratis