Re: Je laatste aankoop (geen games)

1651
gamerke1992 wrote:Ik had wat opgezocht over de smartphone 'sterilizers' die gebruik maken van UV licht. Ik ben sowieso wel fan van een schoonmaak beurt, want die dingen zijn echt wel heel erg gekoloniseerd met bacteriën, virussen en schimmels. Dat terwijl je ze mee in bed neemt, op tafel legt, enz...

Nu heeft Samsung er eentje en ben ik tot aankoop over gegaan. Smartphone er in, 10 minuutjes wachten en hoppakee 99,9% van de micro organismen zou verdwenen zijn. En hij laadt nog ondertussen draadloos op ook :p

Image
Interessant! Valt ergens nog mee van prijs ook (60 euro).
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1653
met0t0 wrote:Ik had er nooit van gehoord dat deze dingen bestaan, interessant! Veel hangt er natuurlijk van af of alle toestellen erin werken, want anders lijkt het mij wel nogal veel geld als hij maar voor 1 merk of slechts 1 toestel gebruikt kan worden.
Alle toestellen zijn compatibel. Je kan er eigenlijk alles in leggen van zonnebril tot sleutels.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1654
Redelijk geprijsd, maar ik wil al heel lang eens een Samsung galaxy van de note serie kopen. En dat mijn werkgever korting heeft bij Samsung helpt ook een beetje om de pijn te verzachten :p

Image


En nu krijg je er als pre order bonus gratis de nieuwe galaxy buds live bij ter waarde van 189 euro :)

Image


Ik heb ook meteen een officieel lederen case gekocht.

Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1664
Zo'n mobiele airco vreet energie, maar dat had ik er wel voor over toen ik er een had :relief:
Jammer genoeg zijn de stopcontacten en het elektriciteitsnetwerk in ons huidige appartement (oud gebouw) er niet op voorzien en kan ik er hier geen gebruiken op de plaatsen waar het nut zou hebben ;(
cron