Re: PlayStation Plus

1893
Mr.Wolf wrote:Ik snap niet goed waarom het altijd een paar random mensen/groepen zijn die dit krijgen :p
Beperkt budget en hopelijk komt ooit iedereen een keer aan de beurt op die manier... :q:

Ik hoop wel dat ze ergens iets hebben inzitten dat je minstens het afgelopen jaar ofzo een keer online geweest moet zijn. Er zijn best veel slapende accounts van mensen die gestopt zijn of een nieuw account gestart zijn.
Image

1894
Ik heb € 10 ontvangen! :party:
Precies wat gamerke zegt: ik ben van plan hiermee iets aan te schaffen wat ik anders niet snel had gedaan (PS3 DLC die nooit meer in Sale komen bijvoorbeeld), waar ik alsnog wat voor bij moet leggen.

Vergeet daarbij niet dat de PS5 er snel aankomt en ook dit (in mijn beleving) onderdeel is van het zieltjes winnen voor die nieuwe console. Iets weggeven heeft vaker te maken met een toekomstige uitgave van degene aan wie het gegeven wordt dan dat het delen van rijkdom is. Dat gezegd hebbende hoeven zowel Sony als M$ volgens mij op dit moment niet te klagen over de (operationele) winsten, maar dat heb ik niet nagekeken.
Image

1895
Ik denk dat een van de volgende PS+ spellen Fall Guys gaat worden. Hij komt volgende week dinsdag uit en in een stream had een marketing manager gezegd dat hij leuk nieuws had voor de PS4, maar het nog niet mocht verklappen, dus ik denk de kans groot is dat dat gaat gebeuren.

Ik heb de afgelopen tijd meegedaan in de beta van Fall Guys en het is echt een fantastisch spel. Het is een battle royal game dat begint met 60 en door soort minigames ga je verder of verlies je tot je de winnaar bent. Meer informatie is op de site te vinden: https://www.fallguys.com/
Image

1900
Kolm wrote:CODMW2 Remastered is nu al gratis beschikbaar voor PS Plus, Fall guys lijk ik echter helemaal niet te vinden in de store :think:
Mw 2 is sinds gisteren te verkrijgen en Fall Guys komt daadwerkelijk pas op 4 augustus uit
Image

1901
Marty wrote:Mw 2 is sinds gisteren te verkrijgen en Fall Guys komt daadwerkelijk pas op 4 augustus uit
Ah, vandaar dat ik die nog niet kon vinden! Komt niet zo vaak voor dat ze een game op release al bij PS Plus doen :)
Image

1904
Kijk eens aan, dat van die €10 is dus toch echt! Jammer genoeg wel nog niks gekregen :P

Ik ben wel heel blij met de games bij PS+. Vorig jaar veel plezier beleefd aan de Modern Warfare Remastered, laat het vervolg maar komen :)
En dan volgend jaar MW3 Remastered en het is helemaal goed :lol: