Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9363
paveman wrote:Tja. Ik kan moeilijk zeggen dat ik onder de indruk ben van het palmares van Toys for Bob, maar de controls in de remakes hebben ze idd vrij (soms misschien te) strak neer gezet, dus laten we hopen op het beste
Let's hope indeed. Ik wil geen slome Bandicoot ;)
met0t0 wrote:Ze hebben wel zaterdag een livestream gedaan met opnames van optredens tijdens voorgaande edities. Daar was ik niet echt in geïnteresseerd. Zelfs vorig jaar als ik thuis zat tijdens dat Graspop echt bezig was, heb ik niet naar livestreams gekeken. Zonder erbij te zijn, is het gewoon niet hetzelfde.
En ja, ik had verlof voor Graspop, maar ik heb mij gedurende die dagen opgesloten met The Last of Us Part II
Bij mij is het omgekeerd: ik ben nog niet geweest dus livestreams waren al wat ik had :P
RoyVdW wrote:---Hitte. Op appartement 26 graden en afkoelen gaat amper als je geen vliegenramen hebt
Geen ventilator?

--- Moeilijkheden en pijn blijven in mijn knie aanwezig ;(
--- Telkens maar weer de verzekeringen overtuigen
--- Wat een onbeschofte vent is die kerel van de verzekeringen toch :bomb:
--- Aan 50% voor een full-time job is niet prettig voor de werkdruk
--- Bijna altijd moe en uitgeput terugkomen en dat van een halve dag werk ...
+++ Games, boeken en films bekijken op eigen kamer ... ik wil me niet inbeelden hoe mijn leven zou geweest zijn tijdens corona, met mijn arbeidsongeval in mijn vorige woonst...
+++ Verschillende ijssmaakjes uitproberen, mjam
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9364
--- sinds gisteren terug verplicht elke dag thuiswerk
--- ik ben veel liever op kantoor en bij klanten
+++ een 2tal dagen per week thuiswerk is natuurlijk wel fijn
--- er heeft iemand de voorrang van rechts afgenomen van mijn vriendin, haar auto licht geraakt en gewoon gevlucht/doorgereden
--- veel geregel. Politie, verzekering,...
+++ gelukkig heeft ze een dashcam en staat alles op video inclusief nummerplaat en auto model
--- Maar in België zijn dashcam beelden dus blijkbaar niet geldig omdat dit een inbreuk is op privacy
+++ bijna Samsung event, ik ben benieuwd naar de note 20 (zal deze ook wel meteen bestellen waarschijnlijk)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9365
gamerke1992 wrote:--- sinds gisteren terug verplicht elke dag thuiswerk
--- ik ben veel liever op kantoor en bij klanten
+++ een 2tal dagen per week thuiswerk is natuurlijk wel fijn
--- er heeft iemand de voorrang van rechts afgenomen van mijn vriendin, haar auto licht geraakt en gewoon gevlucht/doorgereden
--- veel geregel. Politie, verzekering,...
+++ gelukkig heeft ze een dashcam en staat alles op video inclusief nummerplaat en auto model
--- Maar in België zijn dashcam beelden dus blijkbaar niet geldig omdat dit een inbreuk is op privacy
+++ bijna Samsung event, ik ben benieuwd naar de note 20 (zal deze ook wel meteen bestellen waarschijnlijk)
Maar dan heb je nog steeds de nummerplaat en model auto en kunnen ze de auto vinden en zien dat die andere auto ook schade heeft en de bestuurder is ondervragen. Heb precies hetzelfde voorgehad met motor alleen had ik dan zelf de nummerplaat en auto onthouden, lijkt me dat dat geen verschil maakt want wie zegt dat ze dat niet ook zelf onthouden heeft?

De beelden zullen bij een rechtszaak of als bewijs van fout misschien niet mogen dienen, maar doorrijden na een ongeval is sowieso al vluchtmisdrijf, los van wie er een fout heeft gemaakt en hoe groot/klein de schade is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9366
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:--- sinds gisteren terug verplicht elke dag thuiswerk
--- ik ben veel liever op kantoor en bij klanten
+++ een 2tal dagen per week thuiswerk is natuurlijk wel fijn
--- er heeft iemand de voorrang van rechts afgenomen van mijn vriendin, haar auto licht geraakt en gewoon gevlucht/doorgereden
--- veel geregel. Politie, verzekering,...
+++ gelukkig heeft ze een dashcam en staat alles op video inclusief nummerplaat en auto model
--- Maar in België zijn dashcam beelden dus blijkbaar niet geldig omdat dit een inbreuk is op privacy
+++ bijna Samsung event, ik ben benieuwd naar de note 20 (zal deze ook wel meteen bestellen waarschijnlijk)
Maar dan heb je nog steeds de nummerplaat en model auto en kunnen ze de auto vinden en zien dat die andere auto ook schade heeft en de bestuurder is ondervragen. Heb precies hetzelfde voorgehad met motor alleen had ik dan zelf de nummerplaat en auto onthouden, lijkt me dat dat geen verschil maakt want wie zegt dat ze dat niet ook zelf onthouden heeft?

De beelden zullen bij een rechtszaak of als bewijs van fout misschien niet mogen dienen, maar doorrijden na een ongeval is sowieso al vluchtmisdrijf, los van wie er een fout heeft gemaakt en hoe groot/klein de schade is.
Ja klopt. Zonder de beelden hadden we nooit een nummerplaat kunnen doorgeven. Ze hebben dit in de PV wel apart opgeschreven dat ze de nummerplaat door de beelden weet jammer genoeg.
Image