Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9378
--- Niet alleen de hitte, maar de hitte in alles wat je doet
--- Ik voel het ook aan in mijn knie
--- Up and downs met de knie, maar in het algemeen nog veel last
--- Veel te veel werk hebben voor maar 50% te werken
--- Te veel verschrikkelijke nieuwsberichten
--- De zondagblues hebben
--- Update van Granblue Fantasy Versus: duidelijk onder invloed van corona en sommige zaken die zijn toegevoegd loop ik niet bepaald "warm" voor (ja, warm haha tijdens deze hitte)

--- Niet echt iets uitgesproken positief gevonden dat ik hier kan vermelden eigenlijk
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9380
---- Elke dag in mijn verlof tot nu toe om 5u op. Deels omdat ik wil sporten en dat anders met deze hitte niet te doen is. En deels om dan het huis en mezelf wat te "verkoelen".... Yeah right, het koelt gewoon niet af.
++++ Eindelijk een goede reden om gewoon in mijn ondergoed te gamen :lol:
---- Als je dacht dat corona de wereld naar de klote helpt, wat dan gezegd van de "oorlog" in Blankenberge? Mannekes wat zijn wij toch met zijn allen dom :(
++++ Respect aan iedereen die met deze temperaturen buiten moet werken!!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9389
dividedx11 wrote:----- US only... Ik vind wel een manier om ze te importeren, maar toch heel vervelend...
Aaargh die regio-restricties, man, ik duim voor je!

Door de hitte:
--- Alles plakt aan mij
--- Ik plak aan alles
--- Slaapgebrek
--- Opgeblazen benen
--- Huis koelt niet af

En verder:
--- Veel kleine dingetjes, alledaagse dingetjes, zoals het verkeer, de druk op het werk, etc... same old, same old, zoals ze zouden zeggen...
--- Mijn knie, serieus veel last ;(

Maar ook:
--- Ik ga eens met opzet heel gemeen doen: gelezen dat een 'zwarte' man een 'witte' jongen van 5 jaar zomaar neer heeft geschoten in het hoofd op zijn fietsje. Waar zijn die Black Lives Matters mensen nu? Van dat jongetje hoor ik haast niks op tv. Krijgt dat jongetje een mooie grote begrafenis? Gaan wapens eindelijk verboden worden zoals standbeelden van slavenhandelaars?

Ja, weer veel negativiteit...toch iets positief?
+++ Hitte is een goed excuus voor ijsjes
+++ Dragon Ball Z films
+++ Geluid van de regen

...waarschijnlijk nog een aantal zaken vergeten, maar anders moet ik een column beginnen :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9390
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:----- US only... Ik vind wel een manier om ze te importeren, maar toch heel vervelend...
Aaargh die regio-restricties, man, ik duim voor je!
Heb tegen mijn verwachtingen in voor een redelijke prijs een kunnen pre-orderen in Australië. De POP's kosten €23 en heb €9 moeten betalen voor de verzending, wat best mee valt. Hopelijk blijft m'n pre-order staan :silly:

OT:

-/++ Weer koelt weer wat af
++ Laatste tijd enkele leuke jobs gehad
++ Deze week eens gaan kamperen
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron