Re: Je nieuwste trophies

454
NTGSruler wrote:Nog problemen gehad met die trophy Kolm?
Niet echt, het ging eigenlijk beter dan verwacht. Het scheelt wel dat je aan het begin van een chapter telkens een checkpoint hebt waardoor je een back-up van je save kan maken. Als je toch doodgaat en snel genoeg de game afsluit, dan verlies je ook geen leven. Moest je toch te traag afgesloten hebben, dan kan je de back-up alsnog terugzetten. Het hele idee van die 3 levens voor een elite playthrough is dus eigenlijk niet relevant.

Ik denk dat ik chapters 6,7 en 9 de lastigste vond.
7 heeft aan het begin een vervelende val sectie die je echt even moet leren en ergens nog een stukje 'on rails' waar je maar weinig marge voor fouten hebt.
9 was denk ik uiteindelijk degene waar ik het langst mee bezig ben geweest. De derde keer lukte die, wat dus eigenlijk wel goed is, maar... die chapter is erg lang en heeft in de midden een lastig gevecht gevolgd door een boss fight en dan op het einde nog is een gevecht met veel vijanden tegelijk.
De 2 keer dat ik doodging was 1 keer pech tijdens de bossfight met hoe de boss teleporteerde en 1 keer had ik pech met een granaat in een kleine ruimte net als mijn OWL aan het rechargen was waardoor hij mij niet kon reviven. Eerste geval was ik dus al een halfuur bezig en in het tweede al richting de 45min...

Maar uiteindelijk vond ik het dus wel meevallen, nergens iets waar ik echt uren op vastzat om eindelijk een keer voorbij dat punt te komen ofzo :)
Image

Re: Je nieuwste trophies

456
met0t0 wrote:Goed dat er altijd wel trucjes voor te vinden zijn :P
Proficiat met het doorzettingsvermogen :cool:
Bij een eerste blik op de trophylijst had ik het al opgegeven om voor de platinum te gaan :-"
Zelfs met die trucjes moet je er uiteindelijk nog altijd doorkomen, maar dat viel dus gelukkig goed mee!

En elite is niet nodig voor de platinum, enkel voor 100%. De multiplayer kan je ondertussen volledig doen in zelfgemaakte warzones met bots dus dat scheelt ook een hoop in tijd! :cool:
Image

Re: Je nieuwste trophies

458
Liberation in CoD Modern Warfare. => 4 co-op missies succesvol uitvoeren.

Volledig met randoms gedaan. 3 van de 4 missies van de eerste keer gelukt waarvan 1tje geluk waarbij ik de missie had gejoined en ze juist naar de exfil aant gaan waren. :lol:
De laatste missie 3x opnieuw moeten doen maar uiteindelijk gelukt.

Game op 100% en verwijderd van mijn HDD waarbij ik iets van 200gb terug vrij maak! :D


Image
Image

Re: Je nieuwste trophies

463
Mooi zo! En als je dan toch al bezig bent kan je hem net zo goed verder uitspelen :P

Ik herinner mij nog dat ik deze ook een paar jaar had laten liggen en dat ik dan wel even last had met de controls :think:

---
In ander nieuws:
Ik kwam er zelf net achter dat de DLC en complete edition van Enslaved Odyssey to the West delisted is in Europa en van Kingdom's of Amalur hebben ze met de release van de remaster ook de DLC delisted. Allebei backlog games die ik toch nog wilde spelen :(
Image

Re: Je nieuwste trophies

465
NTGSruler wrote:Is dit AC III op PS3? We hebben die dacht ik gratis gekregen eens bij Plus. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een AC game gespeeld. Trekt mij niet aan. Toch al getwijfeld eens om toch te starten. Geen idee met DLC en online en dergelijke.
Jep, de remasters op PS4 hebben geen online trophies.

Pas op: Bij AC3 remaster is op PSNP de PS3 guide gelinkt waardoor het lijkt alsof er wel online trophies zijn, maar eigenlijk verschillen de sets van elkaar. DLC trophies van de PS3 versie zijn plots ook trophies voor de platinum op PS4 maar de DLC zit dan ook mee in de remaster gelukkig :)
Image