Ik heb seizoen 1 en 2 van manifest uitgekeken. Ik vond dit echt één van de betere series die ik al gezien heb.
Nu ben ik begonnen met seizoen 7 van the 100.
Re: Welke serie volg je momenteel?
1262Ben van de week begonnen met The Blacklist.
Toch interessanter dan ik dacht
Toch interessanter dan ik dacht
1263@gamerke; Hoe is die 100?
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1264Ik vind dat zeker een spannende serie. Elk seizoen is verschillend genoeg om na 7 seizoenen te blijven boeien.RoyVdW wrote:@gamerke; Hoe is die 100?
Bij het eerste seizoen dacht ik wel even dat het zo een typische tienerreeks zou zijn, maar dat is niet het geval.
1265Tot en met seizoen 5 vond ik het zeer goed! Vanaf daarna gaat het voor mij wat bergaf omdat het dan plots erg verandert. Seizoen 7 kijk ik enkel nog maar zodat ik gewoon weet hoe het eindigt...RoyVdW wrote:@gamerke; Hoe is die 100?
1267Al even bezig met Vikings en al aan het einde van S4. Grave serie bloederig en donker
1268Terug beginnen kijken naar The Bridge (Bron | Broen), wat blijft dat een goede serie...
1269@divided; Die heb ik ook op mijn lijst staan
1270Geweldige serie inderdaad!dividedx11 wrote:Terug beginnen kijken naar The Bridge (Bron | Broen), wat blijft dat een goede serie...
1271Had heel vroeger 1-3 gezien maar wist daar amper nog iets van, nu opnieuw begonnen en heel benieuwd naar het 4de seizoen ook.paveman wrote:Geweldige serie inderdaad!dividedx11 wrote:Terug beginnen kijken naar The Bridge (Bron | Broen), wat blijft dat een goede serie...
@Roy, zeker niet twijfelen om te beginnen kijken Toch zeker niet als je van misdaad series houd.
1272Ondertussen aan seizoen 3 van Star Wars Rebels. De Clone Wars serie vond ik doorgaans heel goed, Rebels iets minder. Het eerste seizoen rekt onnodig lang de introductie van de personages, seizoen 2 heeft gelukkig wel een heel aantal sterke punten. Hopelijk wordt het met seizoen 3 & 4 nog beter.
Eerst had ik er niet veel interesse in, maar als groot Star Wars fan was ik toch iets te benieuwd naar deze verhaallijn om het te laten liggen.
Eerst had ik er niet veel interesse in, maar als groot Star Wars fan was ik toch iets te benieuwd naar deze verhaallijn om het te laten liggen.
1273The Walking Dead stopt na seizoen 11. Seizoen 10 krijgt nog 6 afleveringen en Seizoen 11 zal uit 24 afleveringen bestaan.
Het is dan natuurlijk nog niet klaar met de walking dead. Er komen nog wat spin off series. Maar de main serie is gedaan na seizoen 11. Wat pas zal eindigen in 2022
Het is dan natuurlijk nog niet klaar met de walking dead. Er komen nog wat spin off series. Maar de main serie is gedaan na seizoen 11. Wat pas zal eindigen in 2022
1274Heb het ook gelezen. Die spin offs zijn van Daryl en Carol. Goed dat het stopt nu maar hopen dat die spins het niet onnodig uitmelken.Marty wrote:The Walking Dead stopt na seizoen 11. Seizoen 10 krijgt nog 6 afleveringen en Seizoen 11 zal uit 24 afleveringen bestaan.
1275Vikings uitgekeken. Heel goede serie 8/10 minstens waard. Benieuwd of er nog seizoenen komen na het 6e.
Nu bezig op Streamz met Vlaamse series.
Nu bezig op Streamz met Vlaamse series.