Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9437
+Ben er ook nog eens
+Streamz geworden via Telenet. Nieuwe Vlaamse Netflix. Benieuwd naar die nieuwe series.
-Daardoor al maanden niet meer gegamed ben bezig met bingen
+Alleen wonen sinds paar maand, vrijheid
-Soms heel rustig en alleen is maar alleen
+Goed aan het sporten, fietsen
-Nu weer paar dagen te warm om buiten iets actief te doen
+Aankomende games en die ik nog ga spelen
...

PROFICIAT Kolm met je kwart 1000 plats.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9439
RoyVdW wrote:PROFICIAT Kolm met je kwart 1000 plats.
Bedankt! :cool:
Die 1000 gaat nog wel even duren denk ik :lol:
paveman wrote:: O wat een trophies heeft Hitman 2 zeg...! Het lijkt Driveclub wel...! Alleen in dit geval niet eens een platinum.
Jup... zoveel dat het niet eens in 1 trophylist past!
Maar eigenlijk is de trophylist alle trophies van hitman 1 + de trophies van hitman 2. Als je 100% wil dan moet je dus heel hitman 1 ook doen.
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met hitman 3, want daar zou hitman 1 en 2 ook inzitten en gratis zijn voor mensen die ze al hadden. Dan zou het opstarten van hitman 3 betekenen dat je even 200 unearned trophies erbij krijgt :O

--- Het starten van Resident Evil 6 voor het online gedeelte en Hitman 2 (ook deels omdat ze bij release Hitman 3 de servers van 2 willen sluiten maar alles eigenlijk aan online hangt en ze nog op zoek zijn naar een oplossing) was een behoorlijke aanslag op mijn completion. Van 89.99% ging ik naar ergens onder de 89% :dizzy:
+++ We zitten toch alweer boven de 89% :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9441
++++ CoD Cold War Alpha dit weekend! Whoop whoop :party:
++/-- Voorlopig even niet trophyhunten heeft mijn zin om te gamen serieus terug aangewakkerd. Het nostalgische gevoel van destijds modern warfare en modern warfare 2 is echt wel terug. Ik kan niet wachten tot het avond is om paar potjes multiplayer te spelen. MW19 is echt wel goed ook.
---- Gisteren pas om 2200u thuis. Daardoor mijn mp potjes niet kunnen spelen en de PS5 showcase gemist. Mij gewassen en gelijk een blok in slaap gevallen.
++/-- To buy or not to buy a PS5 :think: Elke launch van een nieuwe console haat ik. Altijd te laat of niet weten waar te kunnen bestellen. Uurrgghh.
Image
cron