Re: PlayStation 5

406
Marty wrote:
Mr.Wolf wrote:Yes, ik heb net op tijd er nog eentje kunnen bestellen via bol.com. Als je deze besteld hebt bij bol en je hebt de bevestiging gekregen via mail, kun je er vanuit gaan dat je deze krijgt op release! Via coolblue bestellen gaat enkel vanaf de dag van release (bron: Twitter).
Bol.com heeft op twitter laten weten als je hem gepreorderd hebt je de console op launch ontvangt
Jullie zeggen 2 keer hetzelfde :lol:
Image

Re: PlayStation 5

407
Mr.Wolf wrote:Yes, ik heb net op tijd er nog eentje kunnen bestellen via bol.com. Als je deze besteld hebt bij bol en je hebt de bevestiging gekregen via mail, kun je er vanuit gaan dat je deze krijgt op release! Via coolblue bestellen gaat enkel vanaf de dag van release (bron: Twitter).
Gefeliciteerd! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

408
Kolm wrote:
Marty wrote:
Mr.Wolf wrote:Yes, ik heb net op tijd er nog eentje kunnen bestellen via bol.com. Als je deze besteld hebt bij bol en je hebt de bevestiging gekregen via mail, kun je er vanuit gaan dat je deze krijgt op release! Via coolblue bestellen gaat enkel vanaf de dag van release (bron: Twitter).
Bol.com heeft op twitter laten weten als je hem gepreorderd hebt je de console op launch ontvangt
Jullie zeggen 2 keer hetzelfde :lol:
haha :D Ik dacht dat zijn bron alleen over Coolblue ging.

ik heb trouwens ook een ps5 gepreorderd. Nu alleen even kijken welke week ik vakantie had aangevraagd in november begin dit jaar. Waarschijnlijk maar even verplaatsen
Image

Re: PlayStation 5

409
@Marty:

Ja dat van CoD.

Maar ook de aanpassing naar "late holiday 2020" op de Britse PlayStation blog.

Een artikel waarin verteld wordt dat Sony maar 8 van de 11 miljoen PS5's zou kunnen assembleren wegens tekort aan componenten. Dat wil uiteraard niet zeggen dat hij perse later zal gereleased worden.

Al diegene die er eentje hebben bemachtigd, proficiat!! Toch wel een tikje jaloers moet ik toegeven :girl:
Image

Re: PlayStation 5

410
Ik was vandaag te laat om er extra zeker van te zijn. Nu maar hopen dat Media Markt er genoeg gaat krijgen, waardoor ik daar op tijd was. Ach, ik vind het nog niet eens zó belangrijk om m op de eerste dag te hebben, maar liefst wel zo snel mogelijk natuurlijk!
Image

Re: PlayStation 5

415
NTGSruler wrote:Uurrgghh hoe weten jullie dat eigenlijk altijd??

Ik heb nu op coolblue mij laten verwittigen als er zijn. Maar er stond bij dat ze uitverkocht zijn daar?

Coolblue doet niet aan pre orders. Je kan hem daar een dag voor release bestellen zolang er voorraad is.

Bij bol wist ik het omdat ik mij ingeschreven had om een mail te krijgen als ie te bestellen is. Die optie is nog altijd aanwezig om te doen.
En de rest PS5 topic op budgetgaming
Productomschrijving van Coolblue
Geen pre-order Door de grote vraag en de kleine voorraad, gaat de PlayStation 5 niet op pre-order. Wanneer de release op 19 november plaatsvindt, zal de PS5 beschikbaar zijn.
Image

Re: PlayStation 5

417
NTGSruler wrote:Dat laatste over coolblue klopt. Maar als je dan doorklikt om je gegevens na te laten staat er dat hij is uitverkocht?
Er staat bij "tijdelijk" uitverkocht. Omdat ze op moment geen voorraad hebben (ga ik van uit)

Er is een kans dat de pre orders morgen vroeg bij de intertoys van start gaan vanaf 9 uur. Geen idee of dit waar is maar iemand zei dat op budgetgaming
Image

Re: PlayStation 5

418
gamerke1992 wrote:Ik heb een sms ontvangen van Gamemania dat ze mij gaan opbellen met meer informatie. Ze gaan chronologisch de lijst af gaan. Hopelijk bellen ze toch al vandaag en heb ik zo wat meer zekerheid.
Ik kon mij om 11u niet meer inhouden en heb toen zelf even gebeld naar dezelfde Gamemania. Op dat moment wisten ze nog niet hoeveel ze er toegewezen kregen en wat de chronologische lijst precies was. Ze waren op die info aan het wachten voor ze gingen bellen. Ze hoopte dat vandaag ten laatste morgen te kunnen doen voor mensen die in oktober al besteld hadden.

Van iemand anders hoorde ik dat als je bij Gamemania op de lijst staat voor op releasedatum, dat je dan wel binnen een maand de rest van het bedrag al moet gaan betalen of dat je anders alsnog naar achter in de lijst gezet wordt. Standaard optie zou ook de disc versie zijn.

Even afwachten dus... :P
Image

Re: PlayStation 5

419
Marty wrote:
NTGSruler wrote:Dat laatste over coolblue klopt. Maar als je dan doorklikt om je gegevens na te laten staat er dat hij is uitverkocht?
Er staat bij "tijdelijk" uitverkocht. Omdat ze op moment geen voorraad hebben (ga ik van uit)

Er is een kans dat de pre orders morgen vroeg bij de intertoys van start gaan vanaf 9 uur. Geen idee of dit waar is maar iemand zei dat op budgetgaming

Of omdat ze de PS5 consoles pas aanbieden de dag voor de release op 19 november?

Op mediamarkt.be kun je zelfs niets preorderen... is dit al geweest of moet dit nog komen? Daar staat de console zelfs nog niet op. De prijs staat daar zelfs nog vermoedelijk tss 499 en 599 euro..
Image

Re: PlayStation 5

420
NTGSruler wrote:
Marty wrote:
NTGSruler wrote:Dat laatste over coolblue klopt. Maar als je dan doorklikt om je gegevens na te laten staat er dat hij is uitverkocht?
Er staat bij "tijdelijk" uitverkocht. Omdat ze op moment geen voorraad hebben (ga ik van uit)

Er is een kans dat de pre orders morgen vroeg bij de intertoys van start gaan vanaf 9 uur. Geen idee of dit waar is maar iemand zei dat op budgetgaming

Of omdat ze de PS5 consoles pas aanbieden de dag voor de release op 19 november?

Op mediamarkt.be kun je zelfs niets preorderen... is dit al geweest of moet dit nog komen? Daar staat de console zelfs nog niet op. De prijs staat daar zelfs nog vermoedelijk tss 499 en 599 euro..
Voor mediamarkt.nl stond er deze morgen dat je in de winkel moest bestellen met een voorschot van 50 euro. Maar volgens Marty hadden ze om 13u de online pre-order ook openstaan en zou die dus al uitverkocht zijn. Geen idee voor België... sales tussen die 2 verschillen ook regelmatig.

Coolblue zou blijkbaar helemaal niet meedoen aan de pre-orders, op dag van release zullen ze beschikbaar gesteld worden.
Misschien dat ze maar een paar termen hebben om te tonene en dat 'tijdelijk uitverkocht' er het beste bij paste?
Image
cron