Re: PlayStation 5

436
Ik heb voorlopig enkel een pre order staan voor AC Valhalla en Cyberpunk. Afhankelijk van wanneer ik de ps5 kan hebben ga ik dit laten staan. Indien ik de ps5 pas later heb ga ik die pre orders wel annuleren, want dan kan ik de games gewoon zo oppikken in de winkel met eventueel al korting.
Image

Re: PlayStation 5

437
@Marty: géén GT7?? :eek:

Voor mij dus GT7 en CoD Cold War (Ik koop die wss voor PS4 en dan upgraden).

De headset heb ik vandaag trouwens gereserveerd bij Bol.

Ik ben vol verwachting op een positief berichtje... :hug:

Het zou ineens ook de eerste maal ooit zijn dat ik een nieuwe PlayStation console op release in huis haal!
Image

Re: PlayStation 5

445
gamerke1992 wrote:Ik ben er niet bij voor launch :cry: :cry:
Jammer! :(
Het was wel een klein beetje te verwachten als je zo laat pas ging pre orderen bij hen, ze waren echt de enige die het zo vroeg al open hadden staan :|
Image

Re: PlayStation 5

448
Ik ga het in ieder geval goed in het oog houden. Bedankt voor de tip.

Ik ben vandaag bij krefel langs geweest. Zij hebben nog geen pre orders aangenomen, omdat ze zelf geen zicht hebben op het aantal consoles die ze zullen krijgen van Sony. Ik ga daar proberen om als eerste eentje te kunnen vastkrijgen. Het grote voordeel is dat ik daar een mooie korting heb via mijn werk op alles.
Image

Re: PlayStation 5

449
De prijzen waren wel te verwachten, ook goed dat ze niet hoger liggen. Door al die aankondigingen van de PS5 kreeg ik ook wel zin om er een te kopen, maar ik moet de discipline houden om eerst de PS4 games uit te spelen. Bovendien wil ik ook een 4K HDR tv kopen voordat ik de overstap maak naar PS5 (nu nog een 32 inch Full HD LDC-tv van 11 jaar oud), dus het kan nog kostelijk worden :O