Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9451
--- Waarom heb ik altijd zo veel pech met mijn online bestellingen...
--- Die nieuwe apple watch die ik had besteld voor mijn vriendin omdat we deze vrijdag 10 jaar samen zijn is verloren geraakt door UPS
--- Hoe kunnen ze dit nu verliezen?
--- Natuurlijk is deze in alle fysieke winkels in de buurt al volledig uitverkocht
--- Wel online een nieuwe besteld, maar doordat die niet in stock is, komt deze niet op tijd toe
--- En ik heb nu dus voor beide watches betaald, hopelijk krijg ik mijn geld van eentje snel terug. Maar dit kan weken duren.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9452
gamerke1992 wrote:--- Waarom heb ik altijd zo veel pech met mijn online bestellingen...
--- Die nieuwe apple watch die ik had besteld voor mijn vriendin omdat we deze vrijdag 10 jaar samen zijn is verloren geraakt door UPS
--- Hoe kunnen ze dit nu verliezen?
--- Natuurlijk is deze in alle fysieke winkels in de buurt al volledig uitverkocht
--- Wel online een nieuwe besteld, maar doordat die niet in stock is, komt deze niet op tijd toe
--- En ik heb nu dus voor beide watches betaald, hopelijk krijg ik mijn geld van eentje snel terug. Maar dit kan weken duren.
ik zou wat makkers optrommelen en vergezeld met bivakmutsen, brandbommen, hooivorken & vuurfakkels het hoofdkantoor bestormen...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9453
gamerke1992 wrote:--- Waarom heb ik altijd zo veel pech met mijn online bestellingen...
--- Die nieuwe apple watch die ik had besteld voor mijn vriendin omdat we deze vrijdag 10 jaar samen zijn is verloren geraakt door UPS
--- Hoe kunnen ze dit nu verliezen?
--- Natuurlijk is deze in alle fysieke winkels in de buurt al volledig uitverkocht
--- Wel online een nieuwe besteld, maar doordat die niet in stock is, komt deze niet op tijd toe
--- En ik heb nu dus voor beide watches betaald, hopelijk krijg ik mijn geld van eentje snel terug. Maar dit kan weken duren.
Dat is tegenvallen... Hopelijk komt het snel in orde en krijg je je geld terug (maar daar zou ik me niet te veel zorgen in maken, dat komt meestal wel in orde

Zelf nog niet zo vaak problemen gehad met online bestellen terwijl ik het bijna dagelijks doe...

Deze week had m'n ma wel automatjes besteld en hebben ze in de plaats een gigantische bloempot geleverd :lol:

OT:

--/+++ druk, druk, druk
-- weinig tijd om te gamen
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9454
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:--- Waarom heb ik altijd zo veel pech met mijn online bestellingen...
--- Die nieuwe apple watch die ik had besteld voor mijn vriendin omdat we deze vrijdag 10 jaar samen zijn is verloren geraakt door UPS
--- Hoe kunnen ze dit nu verliezen?
--- Natuurlijk is deze in alle fysieke winkels in de buurt al volledig uitverkocht
--- Wel online een nieuwe besteld, maar doordat die niet in stock is, komt deze niet op tijd toe
--- En ik heb nu dus voor beide watches betaald, hopelijk krijg ik mijn geld van eentje snel terug. Maar dit kan weken duren.
Dat is tegenvallen... Hopelijk komt het snel in orde en krijg je je geld terug (maar daar zou ik me niet te veel zorgen in maken, dat komt meestal wel in orde

Zelf nog niet zo vaak problemen gehad met online bestellen terwijl ik het bijna dagelijks doe...

Deze week had m'n ma wel automatjes besteld en hebben ze in de plaats een gigantische bloempot geleverd :lol:

OT:

--/+++ druk, druk, druk
-- weinig tijd om te gamen
Ik bestel ook heel veel online en dit al jaren. Maar in 2020 is er al zo veel fout gelopen. Ik durf zeggen dat bij de helft van mijn bestellingen wel iets niet volgens plan is verlopen.

+++ misschien toch goed nieuws. Mijn 2de bestelling zou vandaag toekomen en dan heb ik het optijd
--- maar ik vertrouw het niet en wacht tot deze avond als in het effectief in handen heb voor ik gerust ben.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9459
NTGSruler wrote:---- Wat een hondenweer!
++++ Wegkruipen en online knallen.

Gamerke: watch al toegekomen?
Er zijn er 2 toegekomen gisteren. Dus ik heb zelfs eentje moeten retourneren vandaag :p

+++ gisteren sterrenrestaurant gedaan
+++ er kwam iemand ons oppikken en terug thuis afzetten
+++ aangepaste wijnen kunnen doen daardoor. Ik ben bijna altijd diegene die moet rijden. Dus dit was aangenaam.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9463
Da_SoldierBE wrote:+3090 besteld
++++ me gezond verstand en reviews 2 uur later gecanceld
+/- wacht nu op 3080 20gb
Ik vond het al een beetje veel voor een grafische kaart, daar kan je al een vrij goeie PC voor in elkaar zetten :P
Geen idee of het nog in de mode is om 2 kaarten naast elkaar te zetten? Ik volg het hele PC hardware wereldje al heel lang niet meer :saint:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9465
Mr.Wolf wrote:++++ Ik mag deze woensdag gaan solliciteren voor een stageplek
------- Toch wat nerveus, aangezien het mijn eerste keer is. Tips zijn altijd welkom!
Heb een drie-tal weken terug ook voor de eerste keer op stagegesprek moeten gaan. Ik snap de stress hoor, ik had er zeker en vast ook. Maar het speelt in je voordeel dat je solliciteert voor een stage en niet om daar echt te werken. De mensen die de sollicitatie afnemen weten ook dat je daar bent om te leren en zo lang je gewoon jezelf blijft en vertelt over je interesses en ook interesse toont in hun werk/bedrijf, dan komt het wel goed. Veel succes! ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image