Re: PlayStation Plus

1922
Same here... Ik heb alleen wel eentje gevonden van Nintendo Switch Online. Er staan een paar persoonlijke gegevens in en het is een vrij lange mail: als je me interesse hebt stuur jouw e-mailadres dan even in PM, dan stuur ik de mail zelf door.
Image

1926
FGras wrote:Haha, Sony mag blij zijn, jullie zijn goede klanten! :’)

@paveman, ik stuur je een pm!
Goede klanten die eigenlijk alleen verlengen bij een promo :lol:
En als ik 2-3 PSPlus games op een jaar speel dan is het alweer terugverdiend of met de extra korting in andere sales.
Ik hoef ook niet na te denken of een game wel/niet PSPlus heeft, dat scheelt ook weer en de cloud back-up is ook wel handig als ik eerlijk ben...
Image

1930
Dat stilzwijgend verlengen kun je uitzetten (heeft mijn voorkeur anders moet je voldoende op je PSN rekening hebben staan of toegang verlenen tot je creditcard!) en er zijn vaker aanbiedingen voor 40 of 45 euro bij PSN zelf, Game Mania en Bol. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1932
Sora_Lizard wrote:Dat stilzwijgend verlengen kun je uitzetten (heeft mijn voorkeur anders moet je voldoende op je PSN rekening hebben staan of toegang verlenen tot je creditcard!) en er zijn vaker aanbiedingen voor 40 of 45 euro bij PSN zelf, Game Mania en Bol. ;)
Bij mij staat automatisch verlengen ook zeker uit en ik hanteer dezelfde strategie ;)
Ik herinner mij wel dat het even zoeken was om het uit te schakelen en dat velen hier niet stil bij zullen staan en dan een verrassing krijgen op hun kredietkaartuittreksel :-"

1934
Heb dat automatisch verlengen nooit gesnapt. Als je met PSN kaarten werkt zoals ik doe en er geen 50 of 60 euro op je rekening staat kunnen ze ook niet automatisch verlengen. Geen idee als dit dan afgetrokken wordt moest je er alsnog zoveel geld op zetten om een game digitaal te kopen bijvoorbeeld. Wil je die game aanschaffen is je geld al weg :D
Image

1935
Ik schakel het toch sowieso altijd manueel uit want via een kredietkaart kan die nog altijd stilzwijgend verlengen en dan op het einde vd maand zie je dat pas hé. Met die kaarten heb je dat natuurlijk niet want dat is ook manueel begrensd bedrag.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image