Re: PlayStation Plus

1936
NTGSruler wrote:Heb dat automatisch verlengen nooit gesnapt. Als je met PSN kaarten werkt zoals ik doe en er geen 50 of 60 euro op je rekening staat kunnen ze ook niet automatisch verlengen. Geen idee als dit dan afgetrokken wordt moest je er alsnog zoveel geld op zetten om een game digitaal te kopen bijvoorbeeld. Wil je die game aanschaffen is je geld al weg :D
Ik weet dat als er genoeg geld op staat of een credit card is gekoppeld, dat ze dan verlengen voor dezelfde periode als de laatste die je gekocht had.
Maar inderdaad, geen idee hoe vaak ze dat checken... Enkel op het moment van vervallen of een constante check bij aanmelden ofzo...

Zelf gebruik ik bancontact/mister cash en dan zet ik erop wat nodig is voor wat ik wil kopen, afgerond op de bedragen die je dan kan kiezen om bij te zetten (5, 10, 15, 20, 30 of 50 euro). Ik was zelf het gehannes van PSN cards kopen een beetje zat ook al zijn er ondertussen veel winkels die ze nu direct digitaal opsturen. Uiteindelijk staat er na aankopen bijna altijd minder dan 5 euro nog op.
Image

1938
De digitale die tegenwoordig via Gamemania enzo gaan, is wel al een stuk beter dan vroeger naar de winkel gaan waar je enkel 20 en 50 euro kan kiezen (uitz gamemania tegenwoordig overigens).

Maar als ik iets op de PSN store koop, dan ben ik al ingelogd op de store en of ik dan online bankieren doe van daaruit en het direct op account staat of... me eerst op nog een andere site aan moet melden, daar online bankieren doe en dan weer een code krijg die ik dan moet ingeven voor het op account staat. Tsja, gaat gewoon sneller bij PSN zelf, als is het verschil wel een stuk kleiner geworden sinds de codes makkelijk digitaal kunnen verkregen worden :)
Image

1940
Ik heb wel 'gewoon' een credit card gekoppeld, nog nooit problemen mee gehad. Sowieso verleng ik zelf eigenlijk altijd al ruim van tevoren. Die ene keer dat dit (bewust) nog niet het geval was werd ik (heel wat jaren geleden al) keurig door Sony op de hoogte gesteld dat het abonnement bijna zou gaan verlopen en dat het automatisch verlengd zou gaan worden als die optie aan zou staan (die stond nog aan en heb ik dan ook op tijd uit kunnen zetten, omdat ik het toen niet wilde verlengen - heb het een maandje of zo niet gehad uiteindelijk).
Los van dat het niet zo netjes is dat ze de optie zelf weer aan zetten is het dus niet zo dat je alsnog ineens voor een complete verrassing komt te staan: ze waarschuwen je alsnog wel even netjes een maand of zo van te voren.
Image

1943
Tsja. Wellicht NFS Payback dan maar even een kans geven...? Wat zijn ervaringen van mensen hier met de game? Bij Rivals ben ik afgehaakt van NFS: verschrikkelijke game vond ik dat... ik verkoop bijna nooit een game, maar deze heb ik destijds wel weg gedaan (gekocht bij launch PS4 toen).
Vampyr schijnt wel erg goed te zijn (but you either hate it or love it), maar lijkt me niet echt mijn ding.
Image

1944
Vampyr zit hier nog in de backlog en lijkt me wel wat, als ik er ooit aan toekom :P

NFS heb ik nog niet, maar geen idee of ik er aan ga beginnen...
In NFS Rivals vond ik het politie gedoe wel erg gaan irriteren omdat het zo snel leek te triggeren :think:
Image

1945
Al wat opgezocht en lees zelf negatieve reacties over beide games. En dan heb ik het niet louter over trophies bv. maar qua gameplay. Op de Invader app staat ook een review van Vampyr die me ook wel ergens aanspreekt maar met een magere 6,4 twijfel ik toch of het iets is.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1946
Op metacritic zie je bij Vampyr zowel 9's voorbij komen evenals een enkele 3. Ik heb meer mensen lyrisch over de game horen zijn wat mij doet vermoeden dat het dus een 'you either hate it, or love it' game is. Overigens is het van de makers van Life is Strange.
Image

1947
NFS Payback is niet de beste NFS game. Grafisch is er duidelijk de meeste tijd in de wagens gestoken. Het is wel een arcade racer. De AI zou blijkbaar later in de game lastig zijn zoals beuken en het bekende rubberbanding effect.
Wel toffe game om bij Plus te krijgen.
Image

1949
NTGSruler wrote:NFS Payback is niet de beste NFS game. Grafisch is er duidelijk de meeste tijd in de wagens gestoken. Het is wel een arcade racer. De AI zou blijkbaar later in de game lastig zijn zoals beuken en het bekende rubberbanding effect.
Wel toffe game om bij Plus te krijgen.
Thnx voor de toelichting! Vanaf het moment dat Criterion gestopt is met NFS (Rivals) ben ik afgehaakt, dus ik had niet anders verwacht dan dat het verre van de beste NFS zou zijn. De rubberbanding zal vast niet zo erg zijn als in The Crew 2 toch...? Toch....?
Ik wacht jouw ervaringen wel even af voor ik er aan begin :P
Image

1950
:lol: Ik ga de game zeker in mijn bibliotheek steken. Geen idee wanneer ik eraan begin.

EA heeft trouwens aangekondigd dat NFS Hot Pursuit remastered gereleased wordt in november. Voor de arcade liefhebbers..
Ik had trouwens liever een remaster gezien van Underground 1 & 2.
Image