Ik weet dat als er genoeg geld op staat of een credit card is gekoppeld, dat ze dan verlengen voor dezelfde periode als de laatste die je gekocht had.NTGSruler wrote:Heb dat automatisch verlengen nooit gesnapt. Als je met PSN kaarten werkt zoals ik doe en er geen 50 of 60 euro op je rekening staat kunnen ze ook niet automatisch verlengen. Geen idee als dit dan afgetrokken wordt moest je er alsnog zoveel geld op zetten om een game digitaal te kopen bijvoorbeeld. Wil je die game aanschaffen is je geld al weg
Maar inderdaad, geen idee hoe vaak ze dat checken... Enkel op het moment van vervallen of een constante check bij aanmelden ofzo...
Zelf gebruik ik bancontact/mister cash en dan zet ik erop wat nodig is voor wat ik wil kopen, afgerond op de bedragen die je dan kan kiezen om bij te zetten (5, 10, 15, 20, 30 of 50 euro). Ik was zelf het gehannes van PSN cards kopen een beetje zat ook al zijn er ondertussen veel winkels die ze nu direct digitaal opsturen. Uiteindelijk staat er na aankopen bijna altijd minder dan 5 euro nog op.