Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

93
met0t0 wrote:The Dark Knight Rises

Ik heb hem op release in de cinema gezien, nu op Blu Ray. Ik blijf het een ongelofelijk goed einde vinden voor de trilogie. Steekt allemaal goed in elkaar, al is het voor mensen die wat meer van Batman kennen misschien ietsje meer voorspelbaar.

9/10
Batman never stops :) in de strips niet, in de geanimeerde reeksen en films niet, nooit :)
als hij té oud wordt, neemt of Damian Wayne (zijn zoon) of Terry McGinnis (Batman Beyond) het over.


OT:

Interstellar 9/10

Ik vind het nice dat ze écht wetenschappelijk research hebben gestoken in het visuele aspect van de film. Wat je ziet, klopt effectief natuurkundig gezien.
En het verhaal is steengoed ook :)

John Wick 7/10

typisch revenge story met Keanu Reeves in de hoofdrol. Niet slecht, niet supergoed

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

94
Ik heb onlangs wat films gezien, maar ik kan me enkel Star Trek Into Darkness herinneren (ik vergeet snel titels).

Man, wat was Star Trek een goeie film. Beter dan de eerste en helemaal onverwachts vond ik heb beter, wat het nog beter maakt. 9/10
minermb wrote:Ik heb laatst een stukje van de film rubber gezien. Het gaat erover dat een autoband, genaamd robert, tot leven komt en dan op pad gaat allemaal mensen gaat vermoorden :silly: Het is gewoon zo'n zonder rede film. Ik heb pas een klein stukje gezien, maar ik ga hem zeker afkijken
Ja, die heb ik ook eens gezien lang lang geleden.
Elexus wrote:From Dusk Till Dawn (1996) => grappige film, interessant om te kijken wanneer je de serie ervan hebt gezien. Dem special effects though. xD

7/10
Voor die tijd was dat wel goed en het past ook in die film :lol: CG zou het juist slechter maken, vind ik.
dividedx11 wrote:Silent Hill: 9/10 Blijft toch een van mijn favoriete horror films!
Als je die film bedoelt die op tv was, ik heb al betere gezien, of...je zou toch wat meer andere horrorfilms moeten bekijken :cool:
Last edited by Captain Witwicky on 06 Apr 2015 18:05, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

97
Fast and furious 7 -> 8/10

Ik vond hem weer zeer entertainend zoals de vorige 2 films, met veel over the top actie wat je van zo'n film ook mag verwachten. Al had ik wat meer verwacht in de film over het afscheid van Paul Walker.
De aanwezigheid van Peter Sagan was ook mooi meegenomen, heb een mooie foto met hem :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

105
@gamerfreak neje gene vetten. ik ga deze ook nie kopen ookal is men collectie dan nie volledig.

@maxidomino en meh de neger was nie mer grappig, da maakt et nog zoveel stommer en zoveel scenes gewoon gepikt uit vorige films is meh. de actie was er veel te veel. de autos die erin zaten waren lijk allemaal bedoelt om zo spectaculair mogelijk in de prak te rijden. dus over het algemeen gezien meh.
da 1 puntje krijgt de film nog voor het einde dat wel mooi was naar de nagedachtenis toe van paul walker.
Image
cron