Re: PlayStation Plus
1951Nice! HP is mijn favo NFS game, niet toevallig de eerste die door Criterion ontwikkeld is. Daarvoor trok de serie me totaal niet en MW was me iets teveel op online/multiplayer gericht. Wat mij betreft zeer welkom!
Moderator: Leaderboard Group
Idd. Als ze PSnow zouden aanpakken zoals Microsoft hun pakket aanpakt, dan nam ik het direct. Daar hinken ze in mijn ogen wat achter op de concurrent voor de komende generatie. Tenzij ze nog drastisch zouden gaan bijsturen.Kolm wrote:Ik ben sowieso benieuwd wat ze met PSPlus gaan doen op de PS5.
De PSPlus collectie is leuk voor mensen die (vrij) nieuw zijn op het playstation platform, maar de oude getrouwe heeft veel van die games al
Dat gaat ze niet lukken en dat hebben ze ook aangegeven. Ging erover dat het verdienmodel zoals bij Microsoft, niet haalbaar is op PlayStation. En dat snap ik wel. Microsoft gooit er gewoon een hoop geld tegen nu en ze vinden het niet erg om er mogelijk een tijd verlies op te maken totdat ze allerlei (genoeg) mensen aan hun gekoppeld hebben. Ze zijn bij steeds meer producten op een service aan het overgaan waar je voor moet blijven betalen om het te gebruiken. Office 365 is waarschijnlijk het beste voorbeeld. En bij xbox heb je al de integratie met PC waardoor je een hoop PC spelers ook zo'n game pass kan laten kopen terwijl ze niet eens een Xbox hebben.Sanity penguin wrote:Idd. Als ze PSnow zouden aanpakken zoals Microsoft hun pakket aanpakt, dan nam ik het direct. Daar hinken ze in mijn ogen wat achter op de concurrent voor de komende generatie. Tenzij ze nog drastisch zouden gaan bijsturen.Kolm wrote:Ik ben sowieso benieuwd wat ze met PSPlus gaan doen op de PS5.
De PSPlus collectie is leuk voor mensen die (vrij) nieuw zijn op het playstation platform, maar de oude getrouwe heeft veel van die games al
Geen game die ik zelf zou kopen, via PS+ zou ik hem wel eens proberen. Leuk dus voor degenen die PS+ hebbenMarty wrote:Ik ben heel vroeg maar de eerste ps+ PS5 game van februari is bekend: Destruction Allstar
Bij deze is de game dus ook uitgesteld naar februari
Return to “PlayStation Network Gaming”