Re: PlayStation Plus

1957
Kolm wrote:Ik ben sowieso benieuwd wat ze met PSPlus gaan doen op de PS5.

De PSPlus collectie is leuk voor mensen die (vrij) nieuw zijn op het playstation platform, maar de oude getrouwe heeft veel van die games al :?
Idd. Als ze PSnow zouden aanpakken zoals Microsoft hun pakket aanpakt, dan nam ik het direct. Daar hinken ze in mijn ogen wat achter op de concurrent voor de komende generatie. Tenzij ze nog drastisch zouden gaan bijsturen.
Image

1958
Sanity penguin wrote:
Kolm wrote:Ik ben sowieso benieuwd wat ze met PSPlus gaan doen op de PS5.

De PSPlus collectie is leuk voor mensen die (vrij) nieuw zijn op het playstation platform, maar de oude getrouwe heeft veel van die games al :?
Idd. Als ze PSnow zouden aanpakken zoals Microsoft hun pakket aanpakt, dan nam ik het direct. Daar hinken ze in mijn ogen wat achter op de concurrent voor de komende generatie. Tenzij ze nog drastisch zouden gaan bijsturen.
Dat gaat ze niet lukken en dat hebben ze ook aangegeven. Ging erover dat het verdienmodel zoals bij Microsoft, niet haalbaar is op PlayStation. En dat snap ik wel. Microsoft gooit er gewoon een hoop geld tegen nu en ze vinden het niet erg om er mogelijk een tijd verlies op te maken totdat ze allerlei (genoeg) mensen aan hun gekoppeld hebben. Ze zijn bij steeds meer producten op een service aan het overgaan waar je voor moet blijven betalen om het te gebruiken. Office 365 is waarschijnlijk het beste voorbeeld. En bij xbox heb je al de integratie met PC waardoor je een hoop PC spelers ook zo'n game pass kan laten kopen terwijl ze niet eens een Xbox hebben.
En ik dacht dat je bij Game Pass op PC niet moest streamen maar met PS Now wel? Moet ik nog is opnieuw uitzoeken. :think:
Games streamen is het vaak toch net niet door de input lag.
Image

1959
Inderdaad
Game Pass is de netflix van gaming.
Het is wat Stadia wou proberen en Microsoft (dankzij hun geld) nu beter doet.
En KAN de doodsteek zijn van PlayStation.

Zo ook netflix en co de doodsteek zijn voor DVD/BluRay.

Beetje jammer natuurlijk want Microsoft kan het gewoon doen met al hun geld.
Maar puur business related bezien hebben ze een overschot van gelijk.

Ik zal het mij allesinds kopen wanneer ik de Xbox Series X binnen heb.
Image

1960
Hier zitten jij en kolm waarschijnlijk veel beter in, maar ik begreep gister dan Microsoft inmiddels zelfs bezig is om Windows 10 voortaan op Linux te gaan bouwen, omdat ze inmiddels zoveel geld met andere (SaaS) zaken verdienen, dat het maken van een besturingssysteem al lang niet meer de prioriteit heeft. Het gaming stuk draagt hier natuurlijk weinig tot niets aan bij (als het niet juist geld kost), maar het lijkt erop dat dit puur een prestige iets is voor Microsoft.
Image

1961
De Game Pass is inderdaad wel heel sterk en een groot voordeel aangezien PlayStation hierin niet kan volgen. Ik ben benieuwd welke richting ze uit zullen gaan met PS+. Met de PSPlus collectie kunnen ze misschien wel mensen overhalen die van Xbox komen, maar of dat er zoveel zouden zijn... :think:

1963
Marty wrote:Ik ben heel vroeg maar de eerste ps+ PS5 game van februari is bekend: Destruction Allstar

Bij deze is de game dus ook uitgesteld naar februari
Geen game die ik zelf zou kopen, via PS+ zou ik hem wel eens proberen. Leuk dus voor degenen die PS+ hebben :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image