Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9590
RoyVdW wrote:--Helaas positief het zit dus in dit forum opgelet. A ja das toch virtueel
Image


Voel me Nathan Hale van Resistance om in onze context te blijven.
Ai, veel beterschap Roy! Ik hoop voor jou dat je er snel weer door bent en dat je zo weinig mogelijk last hebt van de ziekte.

++ Er zijn momenteel al veel online lessen
--- Toch moet ik voor bepaalde vakken nog naar school, de meesten zijn wel voorzichtig maar ik zou toch liever gewoon thuis deze lessen kunnen volgen
-- Mijn oma heeft net een verkoudheid gekregen, ze klinkt niet zo goed maar wellicht geen corona. Maar vanaf dat een mens iets heeft zou je al ongerust worden...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9592
Kut voor je Roy! Isolatie nu met thuis werk? Hopelijk heb je zo min mogelijk klachten!

---- De fitness die ik nu weer niet naar toe kan gaan. Voorkomen is beter dan genezen zegt men altijd. Dus van vorige week maar besloten om niet meer te gaan en zo weinig mogelijk risico te lopen. Vind het enorm kut want had weer goed opgebouwd. Als ze dan toch in lockdown willen gaan, dat ze dan maar sluiten want nu voel ik mij schuldig dat ik niet ga terwijl het wel kan..
++++ Bod gedaan op een tweedehands MTB ( mountainbike). Kan ik hopelijk tijdens de komende lockdown?? toch de fysiek wat onderhouden. Het weer om met de koersfiets te gaan fietsen wordt stilaan te slecht. Altijd al een MTB gewild. Misschien kan ik dit jaar in de winter de fysiek onderhouden en nog wat opbouwen.
---- Beslissingen op het werk ivm COVID die tegenstrijdig zijn. De regering maakt er een zootje van, maar de onderliggende organisaties moeten niet onderdoen.
---- Zoals ik al zei. Het virus is dichter bij ons dan in maart. 1 collega ondertussen positief (zijn zoon was positief en hij dus nu ook). Tweede collega zijn vriendin positief, laat ons hopen van niet, maar veel kans dat hij binnen kort ook klachten krijgt. Hij is vorige vrijdag nog bij ons op het werk geweest, dus ik hoop dat ik zelf of andere collega's geen klachten krijgen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9594
Thuiswerk is in mijn geval niet mogelijk. Werk met 'mensen'. Wel rare regels alsof dat beestje ineens weg gaat zijn na een week. Dit is gwn zoals griep. Het kan iedereen treffen met of zonder maatregelen. Zonder absolute lockdown zoals China doet per stad of verplicht testen zal dit niet opgelost geraken.

Die markten zijn er al honderden jaren en die dieren miljoenen. Ge ga mij ni wijsmaken dat dat 'per ongeluk' is ontstaan door bedorven vlees...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9595
--- Heb het gevoel dat de post soms dingen steelt die ik bestel... Ik heb al twee maal op rij een 2dehands game besteld en die is verzonden met de gewone post (dus gewoon met postzegels en geen track en trace) en al twee keer niet toegekomen dus. In een bubbelenveloppe kan je makkelijk voelen dat het een game is + je hoort de disc. Andere post raakt nooit verloren (naar mijn ervaring dan toch, natuurlijk gebeurt het wel eens), dus wel heel toevallig dat er al twee games verdwenen zijn...
- Niet het einde van de wereld hoor, wel vervelend dat ik telkens mijn geld kwijt ben
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9596
dividedx11 wrote:--- Heb het gevoel dat de post soms dingen steelt die ik bestel... Ik heb al twee maal op rij een 2dehands game besteld en die is verzonden met de gewone post (dus gewoon met postzegels en geen track en trace) en al twee keer niet toegekomen dus. In een bubbelenveloppe kan je makkelijk voelen dat het een game is + je hoort de disc. Andere post raakt nooit verloren (naar mijn ervaring dan toch, natuurlijk gebeurt het wel eens), dus wel heel toevallig dat er al twee games verdwenen zijn...
- Niet het einde van de wereld hoor, wel vervelend dat ik telkens mijn geld kwijt ben
Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat en wat het meer kost om toch aangetekend of met trek en trees te laten verzenden? Toch maar in overweging nemen dan. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9597
Sora_Lizard wrote:
dividedx11 wrote:--- Heb het gevoel dat de post soms dingen steelt die ik bestel... Ik heb al twee maal op rij een 2dehands game besteld en die is verzonden met de gewone post (dus gewoon met postzegels en geen track en trace) en al twee keer niet toegekomen dus. In een bubbelenveloppe kan je makkelijk voelen dat het een game is + je hoort de disc. Andere post raakt nooit verloren (naar mijn ervaring dan toch, natuurlijk gebeurt het wel eens), dus wel heel toevallig dat er al twee games verdwenen zijn...
- Niet het einde van de wereld hoor, wel vervelend dat ik telkens mijn geld kwijt ben
Ik weet niet om wat voor bedragen het gaat en wat het meer kost om toch aangetekend of met trek en trees te laten verzenden? Toch maar in overweging nemen dan. :think:
De prijzen vallen wel mee hoor aangezien het 2dehands is, was nu een game van €8 en de verzending bedraagt dan €2 met de gewone post, met trek en trees is het €5,70 wat bijna zo veel is of de game zelf, dus wel een aardig verschil... Ding is dat ik al jaren van die verzending van €2 gebruik maken en nooit problemen gehad, maar nu verdwijnen ze plots. Zou toch niet mogen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9598
Dat doen ze soms opzettelijk. Heb zelf ooit eens bij de post aan het loket gewerkt en prior of aangetekend verzending heeft geen verschil in tijd. Enkel betaal je er bijna €7 voor ipv 1 postzegel. Je hebt dan wel bewijs op zwart wit dat je het verstuurt hebt en met die track springen ze iets 'voorzichtiger' mee om. Wat dat dan ook betekend? Weinig mensen doen ook de moeite met die omslachtig procedure achteraf in de hoop je kleine bedrag terug te krijgen. Wie weet heeft de tegenpartij de game nooit verzonden en is dit oplichting.

Maar natuurlijk zijn dat ook maar stervelingen en statistieken zeggen dat 1/1000 pakjes kwijt geraken. Toevallig bij jou. Dat kan. Of een facteur is er zelf mee weg.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9599
RoyVdW wrote:Dat doen ze soms opzettelijk. Heb zelf ooit eens bij de post aan het loket gewerkt en prior of aangetekend verzending heeft geen verschil in tijd. Enkel betaal je er bijna €7 voor ipv 1 postzegel. Je hebt dan wel bewijs op zwart wit dat je het verstuurt hebt en met die track springen ze iets 'voorzichtiger' mee om. Wat dat dan ook betekend? Weinig mensen doen ook de moeite met die omslachtig procedure achteraf in de hoop je kleine bedrag terug te krijgen. Wie weet heeft de tegenpartij de game nooit verzonden en is dit oplichting.

Maar natuurlijk zijn dat ook maar stervelingen en statistieken zeggen dat 1/1000 pakjes kwijt geraken. Toevallig bij jou. Dat kan. Of een facteur is er zelf mee weg.
Dat de verkoper het heeft verzonden ben ik zeker van, aangezien deze alleen maar positieve ratings heeft en hij heeft zelfs netjes het bedrag teruggestort (de vorige verkoper deed dit niet wat ik ergens ook wel kan begrijpen). Maar ja, het kan inderdaad toeval zijn. Ik zal het wellicht nooit weten :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9600
Chance dat hij je geld dan terug heeft gestort. Vreemd zelfs zou dat nooit doen is niet meer de verantwoordelijkheid van verkoper eens het op de post is en jij kan ook liegen maar als goede burgerzin doe je dat niet natuurlijk. Het blijft een kwestie van vertrouwen ik ga toch steeds liever afhalen en betaal of ontvang cash.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image