Re: PlayStation 5

590
@Marty: Bedankt voor de waarschuwing! :cool:

@NTGSruler: Volgens mij is dat screenshot op de PS4 uit te zetten dus ik vermoed dit ook.

Anderzijds... afhankelijk van hoelang het precies is, kan het wel een snelle guide zijn voor een trophy of wat beter te integreren in de share videos's. Op dit moment verschijnen trophies namelijk niet in die video's omdat ze mogelijk je echte naam laten zien als er meerdere accounts zijn ingelogd op de PS4.
In video's waar je dat wel ziet zijn het mensen die externe opname apparatuur gebruiken. Zelf zet ik meestal het screenshot van de trophy er nog even achter nu :nerd:
Image

Re: PlayStation 5

592
Vreemd dat ze hier niet al over aan het nadenken zijn, met 3 weken is het zover en je kunt er volledig van uit gaan dat er een (semi-) volledige lockdown gaat komen. Dan wil je toch alvast een scenario klaar hebben voor het geval dat, toch?
Misschien dat de communicatie afdeling dit simpelweg niet weet, of niet kan/mag/wil vertellen, maar dit antwoord doet denken alsof ze er van uit gaan dat het 'business as usual' zal gaan zijn. Not going to happen.
Image

Re: PlayStation 5

593
Voor mij is het meer dat ze wel verschillende scenario's hebben (of aan het maken zijn nog) maar er pas wat over willen zeggen als er effectief een lockdown of sluiting van winkels zou aangekondigd worden. Uiteindelijk zal het ook van de regering afhangen welke scenario's dan wel/niet zijn toegestaan en dat is vooraf redelijk koffiedik kijken. Op die manier vermijden ze dat ze iets alvast communiceren om het dan plots weer te moeten aanpassen na een beslissing van de regering en dan zou het voor iedereen verwarrend gaan worden :think:
Image

Re: PlayStation 5

594
Even (jammer genoeg) er op wijzen dat de experten pleiten om ook niet-essentiële verplaatsingen te verbieden. (In België althans). Het is nog niet zo ver, maar just saying... Benieuwd hoe GM en andere winkels hiermee gaan omgaan met de release van de PS5..


BTW: de update van de PlayStation App is very nice vind ik :cool:
Image

Re: PlayStation 5

595
Hey jou echte naam is daar zichtbaar he. Goed dat je jezelf informeert maar ik heb toch wel mijn gedacht bij die uitspraak van GM. De volksgezondheid primeert aan gaming dus die lockdown zullen het minste van hun problemen zijn

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

598
RoyVdW wrote:Hey jou echte naam is daar zichtbaar he. Goed dat je jezelf informeert maar ik heb toch wel mijn gedacht bij die uitspraak van GM. De volksgezondheid primeert aan gaming dus die lockdown zullen het minste van hun problemen zijn
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Yeah I know. Niet zo erg. Fier op mijn naam ^^. Is trouwens gewoon mijn voornaam hoor.
Image

Re: PlayStation 5

600
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Hey jou echte naam is daar zichtbaar he. Goed dat je jezelf informeert maar ik heb toch wel mijn gedacht bij die uitspraak van GM. De volksgezondheid primeert aan gaming dus die lockdown zullen het minste van hun problemen zijn
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Yeah I know. Niet zo erg. Fier op mijn naam ^^. Is trouwens gewoon mijn voornaam hoor.
Idd. Vind het ook een mooie speciale zeker je volledige naam.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image