Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9601
RoyVdW wrote:Chance dat hij je geld dan terug heeft gestort. Vreemd zelfs zou dat nooit doen is niet meer de verantwoordelijkheid van verkoper eens het op de post is en jij kan ook liegen maar als goede burgerzin doe je dat niet natuurlijk. Het blijft een kwestie van vertrouwen ik ga toch steeds liever afhalen en betaal of ontvang cash.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik ben zo iemand met tonnen goede beoordelingen. Maar ik vermeld heel duidelijk de risico's op voorhand. Indien ze kiezen voor verzending zonder tracking, geef ik nooit geld terug als het niet zou toekomen. Dat is een risico die zij moeten nemen en niet ik.

Tot nu toe heb ik maar 1 keer je gehad dat mijn game niet was toegekomen bij de koper. En dat is dan helaas pech en niet mijn fout.

--- nu Frankrijk opnieuw in lockdown gaat, zal België heel snel dat voorbeeld volgen.
+- ik heb volgende week een weekje vakantie. Dus ik ga mij een weekje loskoppelen van het werk en mooi thuis blijven.
+++ heel veel van mijn vrienden zijn verpleegkundige en ik heb spaghettisaus gemaakt voor zij die op intensieve zorg werken. Die doen zo veel lange dagen dat een avondje niet moeten koken al iets kan helpen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9606
dividedx11 wrote:--- Ik voel me een beetje ziekjes, wellicht gewoon een simpele verkoudheid maar onder deze omstandigheden is ne mens al direct ongerust he...
Je mag inderdaad geen risico nemen. Thuis blijven is de boodschap en maatregelen respecteren.

Een kennis van mij die in het ziekenhuis werkt had enkel een loopneus en heeft zich voor de zekerheid laten testen. En het bleek positief te zijn. De symptomen variëren ontzettend van dramatisch naar een simpele verkoudheid.

Gelukkig heb je je leeftijd mee. Statistisch gezien heb je de kleinste kans tot ernstige complicaties.

Ik wil mensen zeker niet bang maken. Maar er zijn jammer genoeg ook veel meer jongere mensen op intensieve dan in maart.

+- deze middag gaan ze extra maatregelen bespreken. Kans is groot dat we weer in de echte lockdown situatie terecht kome'.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9607
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:--- Ik voel me een beetje ziekjes, wellicht gewoon een simpele verkoudheid maar onder deze omstandigheden is ne mens al direct ongerust he...
Je mag inderdaad geen risico nemen. Thuis blijven is de boodschap en maatregelen respecteren.

Een kennis van mij die in het ziekenhuis werkt had enkel een loopneus en heeft zich voor de zekerheid laten testen. En het bleek positief te zijn. De symptomen variëren ontzettend van dramatisch naar een simpele verkoudheid.

Gelukkig heb je je leeftijd mee. Statistisch gezien heb je de kleinste kans tot ernstige complicaties.

Ik wil mensen zeker niet bang maken. Maar er zijn jammer genoeg ook veel meer jongere mensen op intensieve dan in maart.

+- deze middag gaan ze extra maatregelen bespreken. Kans is groot dat we weer in de echte lockdown situatie terecht kome'.
Ja een risico ga ik sowieso niet nemen, ik blijf thuis. Zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik anderen besmet. Vervelend is het wel natuurlijk, maar er zijn veel ergere dingen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9608
Veel beterschap Roy!

++++ Net te horen gekregen van de politie dat mijn stagecontract bijna in orde is!
------------ Blijkbaar heeft een student mijn opdracht gestolen! We moesten een programmeeropdracht maken waarbij ik naar de Marvel api connecteer en zo data kan opvragen. Nu moesten we deze achteraf op Github zetten (plek waar programmeurs code kunnen delen en samenwerken). Nu heeft iemand mijn github opgezocht, en bijna alles klakkeloos overgenomen. Kreeg ik enkele dagen geleden een bericht in MS teams aan van die leerkracht om te vragen of we hebben samengewerkt! Al een geluk dat de andere direct had toegegeven dat hij alles van mij had overgenomen! Heb toch nog een 8/10 gekregen nu voor de taak, maar had slecht kunnen aflopen!
+++++ PS5 is er bijna, maar...
----- ... weet nog steeds niet welke launchgame ik wil...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9609
@RoyVdw en Divided: Sterkte en beterschap!

@Mr. Wolf: Wow... wat verwachten leerkrachten die vragen om je code ergens publiek te zetten zodat zij erbij kunnen... Dat is net hetzelfde als ze vroeger deden: Zet je oplossing maar in mijn publieke map op het netwerk waar iedereen bij kan met zowel lees als schrijfrechten...

Als je het dan absoluut ergens online wil hebben als leerkracht, vereis dan minstens dat het een private repository is of op een andere plek die je met wachtwoord kan beveiligen. Dan moet de leerkracht alleen de wachtwoorden verzamelen.

Wij moesten vroeger (10 jaar geleden) onze opdrachten op een site uploaden waar we eerst moesten inloggen. Later herinner ik me dat we nog een SVN repository konden krijgen ook maar weet niet meer in hoeverre leerkrachten daar ook automatisch bij konden.

Succes met je stage! :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9610
Kolm wrote:@RoyVdw en Divided: Sterkte en beterschap!

@Mr. Wolf: Wow... wat verwachten leerkrachten die vragen om je code ergens publiek te zetten zodat zij erbij kunnen... Dat is net hetzelfde als ze vroeger deden: Zet je oplossing maar in mijn publieke map op het netwerk waar iedereen bij kan met zowel lees als schrijfrechten...

Als je het dan absoluut ergens online wil hebben als leerkracht, vereis dan minstens dat het een private repository is of op een andere plek die je met wachtwoord kan beveiligen. Dan moet de leerkracht alleen de wachtwoorden verzamelen.

Wij moesten vroeger (10 jaar geleden) onze opdrachten op een site uploaden waar we eerst moesten inloggen. Later herinner ik me dat we nog een SVN repository konden krijgen ook maar weet niet meer in hoeverre leerkrachten daar ook automatisch bij konden.

Succes met je stage! :cool:
Thanks ;)
En ja, het is inderdaad wel een gekke keuze dat deze online geplaatst moesten worden. Had evengoed op het studentenplatform geupload kunnen worden. Maar anderzijds had deze student zelfs mijn variabelen niet veranderd... Alles stond nog in dezelfde volgorde zoals ik had gezet + dingen die ik speciaal had ingevoerd zoals een timestamp om te kunnen connecteren, had hij ook gewoon overgenomen... Nu ja, ik denk wel dat de leerkracht ook heeft geleerd uit deze situatie, want er is wel redelijk veel plagiaat gebeurt...
Image