Re: PlayStation 5

620
Hoe zit het eigenlijk qua trophies met die PS+ collection? Zijn het aparte lijsten zodat je nog eens de platinum kunt halen of zijn ze gekoppeld aan die vanop PS4? Leuk weetje.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

626
gamerke1992 wrote:Ik heb nog altijd de nieuwe psn store niet op mijn Samsung. Vreemd.
Ik heb dan welleswaar een iPhone, maar ik kreeg de nieuwe app ook maar niet (ook geen updates in app store te vinden): bleek dat er nog een update van iOS klaar stond. Na deze te updaten kon ik de app ook gelijk updaten... misschien de moeite waard om naar te kijken.
Image

Re: PlayStation 5

627
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Ik ga het niet posten, maar de trophylist voor sackboy is verschenen. Voor diegene die willen vinden het wel.
Je kan altijd de link posten zonder meer :P

Ik hoop wel dat er nog mensen zijn die hem hier gaan kopen en dan hopelijk ook de PS4 versie om te upgraden naar PS5! ;)

https://psnprofiles.com/trophies/11698- ... -adventure
Ik was niet van plan deze gelijk te kopen, maar wellicht later nog wel es. Iig wel opvallend inderdaad hoeveel mp trophies er zijn. Wat mij betreft niet de beste keuze natuurlijk :P
Image

Re: PlayStation 5

628
paveman wrote:Ik was niet van plan deze gelijk te kopen, maar wellicht later nog wel es. Iig wel opvallend inderdaad hoeveel mp trophies er zijn. Wat mij betreft niet de beste keuze natuurlijk :P
Ik hoop vooral dat de meeste of zelfs allemaal in local co-op te halen zijn en dan bij voorkeur nog met 2 controllers. Ik ga op release van de PS5 niet direct 3 controllers bijkopen, eentje extra moet even genoeg zijn :tong:

Op PS4 kan ik ondertussen wel al een heel troepje controllers inzetten :lach:
Image

Re: PlayStation 5

630
Kolm wrote:. . . . .
Op PS4 kan ik ondertussen wel al een heel troepje controllers inzetten :lach:
Hier kun je inderdaad al een klein leger opbouwen. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron